Державний професійно-технічний навчальний заклад "Білоцерківський професійний ліцей"

ГРУПА №10

02.11.2020

Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:

1.(0,5 б.) Вкажіть літеру для позначення електричного заряду:
А) F; Б) u; В) q; Г) r.

2.(0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот

3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ………..

4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума

5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл

6. (1 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість              1)Ф
Б)електроємність             2)Кл
В) потенціал                     3)В/м
Г) заряд                             4) В

7. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.

8. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.

9. (2, 5 б) Два заряди 10•10-9Кл і 5•10-9Кл розташовані на відстані 50 см один від одного. Де слід розташувати третій заряд, щоб рівнодійна сил, що діють на нього з боку двох інших зарядів дорівнювала нулю.

10. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 15 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

03.11.2020
Тема: Електричний струм. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=-jJYj73ewd4
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&ab_channel=AlfAlf

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 1,2 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=JxjGTm6rlbk&ab_channel=%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BD%D1%94%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
  У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?


Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

04.11.2020
Тема: Розв’язування задач. Експериментальна робота № 1 «Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників». 

1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 1 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=VIjSKDe1Tzs&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 2 (4,5)
https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=FVabj2BToOE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
2. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 49 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0

https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

06.11.2020
Тема: Робота і потужність електричного струму. 
Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули та визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 3 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 3 (1, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=P2z7BsUTcFE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

09.11.2020
Тема: Електрорушійна сила. 
Закон Ома для повного кола. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU

https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY

https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
    Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

10.11.2020
Тема: Експериментальна робота № 2 
«Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму»
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 50 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

10.11.2020
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання
А. Електрохімічний еквівалент                  1. А
Б. Сила струму                                             2. Вт
В. Потужність струму                                 3. В
Г. Електрорушійна сила                              4. кг/Кл

2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням
А. Електричний опір                                  1. U
Б. Електроємність                                       2. ε
В. Діелектрична проникність                    3. C
Г. Напруга                                                    4. R

3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника

4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму

5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?

6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?

7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?

8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.

9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.

11.11.2020
Тема: Електричний струм в металах. 
Експериментальна робота №3 
«Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу» 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/ 
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F

https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

16.11.2020
Тема: Електричний струм в електролітах. Електроліз. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2

Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

17.11.2020
Тема: Електричний струм у газах. 
Електричний струм у вакуумі 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

18.11.2020
Тема: Електричний струм у напівпровідниках. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

23.11.2020
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу

2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах


4. Описати електричний струм у вакуумі.

5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?

6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.

7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?

8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.

9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.

24.11.2020
Тема: Предмет астрономії. Зв'язок астрономії з іншими науками. Методи астрономічних досліджень
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3

4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html 

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія створення астрономії як науки»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

25.11.2020
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Вивчення нової теми за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm

2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg

3. Переглянути відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1

4. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготувати за вибором творче завдання: малюнок, буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

26.11.2020
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1

4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §2,3 стор. 14-27 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті».


Тема: Астрономія та визначення часу. Типи календарів. 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw

3. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §3 стор. 21-29 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

30.11.2020
Тема: Екліптика. Видимий рух Місяця і Сонця.
 Місячні і сонячні затемнення
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/04.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DPM_rkkffI0&list=PLc9OjXkFQNJ_f0LCey1fPF8dWi962UlyE&index=11

3. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H8hLaHLEhic&feature=emb_logo

4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Розпочинайте працювати над навчальним проєктом (за вибором: повідомлення, буклет, презентація) на тему: «Місячні і сонячні затемнення».

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

01.12.2020
Тема: Геліоцентрична система. Закони Кеплера 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/05.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FCHLzTfJabo
https://www.youtube.com/watch?v=1nsXs7IIhJc

3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§7, 8 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія життя Й. Керлера», малюнок на тему: «Всесвіт моїми очима»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net


Тематичне оцінювання 
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxcF6mRLMZXDQrPt3yCg6IAGa2Q2n3jjHKtSkznjXFvay-jA/viewform

02.12.2020
Тема: Загальна характеристика планет Сонячної системи. Земля
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm

2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=i9Hp7kd5Ucs рус
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=kTzQ2q9SwlQ

3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

15.01.2021
Тема: Відстань до зір. Звичайні зорі. Подвійні зорі 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/12.htm

2. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6BTGgig0TIY

3. Запишіть до робочого зошиту основні поняття та визначення.

4. Перегляньте відеофільми за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw
https://www.youtube.com/watch?v=Z7PJ0--98nY 

5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 22,23 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

6. Підготувати буклет на тему: "Сонце в нашому житті", "Зорі. Еволюція зір"

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

22.01.2021
Тема: Змінні зорі. Еволюція зір 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/13.htm

2. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=24TQLmrl02c

3. Запишіть до робочого зошиту основні поняття та визначення.

4. Перегляньте відеофільми за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw&t=8s

https://www.youtube.com/watch?v=F2eKm3O9nHQ

5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 22-25 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

6. Підготуйте буклет тему: «Все про зірки» 

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

 



Немає коментарів:

Дописати коментар