https://www.youtube.com/watch?v=BnM8f9kEUu8
https://www.youtube.com/watch?v=j098k6_P5a4
https://www.youtube.com/watch?v=24AEmoKURBA
2. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/09.htm
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1EEUmCKQCXbc7r0Ox7awM6crDL0O1xJEwzTwd_B-L5UE/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 14 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентація на тему: «Планети-гіганти і їх супутники»; малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/08.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CqGf3Gb7QcU
https://www.youtube.com/watch?v=tKoDzooKQWU
https://www.youtube.com/watch?v=wJAMDrQIpoo
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1bhmOExRkdYgNGfAP0WkFJ9X1lx5T06xmh0R1FE-KAE0/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 13 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=i9Hp7kd5Ucs рус
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=kTzQ2q9SwlQ
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=gmW7w33zX1o
https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0
https://www.youtube.com/watch?v=iFhRXolqCQM&t=386s
2. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 22 і Вправу 22 (3, 6) стор. 126-127 , § 23 і Вправу 23 (2, 3) стор. 134 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 22 (3, 6)
https://www.youtube.com/watch?v=EnJEH4XeetQ&t=45s
https://www.youtube.com/watch?v=7cNeJUAFuUs
Вправа 23 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw
https://www.youtube.com/watch?v=qTHpJWCkvdk
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. При збільшення напруги на конденсаторі коливального контуру на 20 В амплітуда сили струму збільшилася удвічі. Знайти початкову напругу.
2. Котушку якої індуктивності треба ввімкнути у коливальний контур, щоб при ємності конденсатора 50 пФ одержати частоту вільних коливань 10 МГц.
Готуємось до тематичного оцінювання.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 17 (2, 3) стор.99
https://www.youtube.com/watch?v=Aoann4lyY2s
https://www.youtube.com/watch?v=J8nJZYkgF8g
Вправа 18 (5) стор.106
https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo&t=2s
Вправа 19 (1) стор.111
https://www.youtube.com/watch?v=y77HWOwB2pA
4. Для закріплення матеріалу уважно перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=soU1Ya0HrB4
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=ZvofmUmM4Gc
https://www.youtube.com/watch?v=_U4Ln0eZ2Js
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 18, 19 і Вправу 18 (3) стор. 106 , Вправа 19 (1) стор.111 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задачі
https://www.youtube.com/watch?v=9Z0LWIHLH48
https://www.youtube.com/watch?v=y77HWOwB2pA&t=117s
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=CTpjKEutRiw
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 17 і Вправу 17 (2, 3) стор. 99 , за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задачі
https://www.youtube.com/watch?v=tTdat_YjEP4
Вправа 17 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=Aoann4lyY2s&t=31s
https://www.youtube.com/watch?v=J8nJZYkgF8g&t=44s
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
30.11.2022
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=UQdmBfuw5sA
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 14-15 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати теоретичні відомості експериментальної роботи стор. 134-135 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=xKcOQNjB5-k
https://www.youtube.com/watch?v=r1LAppAwHUE
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар перегляньте розв’язування задач
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
Уважно проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 18 (5) стор.106
https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo
Вправа 20 (4) стор.115
https://www.youtube.com/watch?v=njvHew1t2KA
Вправа 21 (3) стор.121
https://www.youtube.com/watch?v=f-ucDnWg7BQ
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=t0jFJLl42kY
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=Q5Yi5pp8CHM
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9etz5yh1Xks
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 12 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Підготувати буклет на тему: «Магнітне поле»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
04.11.2022
Тема: Магнітне поле. Сила Ампера
https://www.youtube.com/watch?v=5cOaV5wZUoo
https://www.youtube.com/watch?v=ThWkJNHnsQU&t=335s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 10, 11 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 10 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=SLFsp9H_1Jw
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу
2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах
4. Описати електричний струм у вакуумі.
5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?
6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.
7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.
9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
13.10.2022
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU
https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY
https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули та визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 3 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 3 (1, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=P2z7BsUTcFE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 1 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=VIjSKDe1Tzs&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 2 (4,5)
https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=FVabj2BToOE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0
https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
29.09.2022
Тема: Електричний струм. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.
https://www.youtube.com/watch?v=-jJYj73ewd4
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&ab_channel=AlfAlf
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 1,2 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=JxjGTm6rlbk&ab_channel=%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BD%D1%94%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
26.09.2022
А) F; Б) u; В) q; Г) r.
2. (0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот
3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ……….
4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума
5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл
6. (0,5 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість 1)Ф
Б)електроємність 2)Кл
В) потенціал 3)В/м
Г) заряд 4) В
7. (0,5 б) Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
A. Сила струму 1)А/м2
B. Робота струму 2)Вт
C. Густина струму 3)А
D. Потужність струму 4)Дж
8. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.
9. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.
10. (1, 5 б) При підключенні лампочки до батареї елементів із ЕРС 4,5 В вольтметр показав напругу на лампочці 4В, а амперметр – силу струму 0,25 А. Який внутрішній опір батареї.
11. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.
12. (1,0 б) В однорідне поле внесли металеву кулю. Чи залишиться поле однорідним поблизу поверхні кулі?
2. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 43 (6) стор. 256
https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc
Вправу 44 (1, 5, 6) стор. 262
https://www.youtube.com/watch?v=JrCIJ_jPDWE
https://www.youtube.com/watch?v=vG4j3rCLnVs
https://www.youtube.com/watch?v=HKYxEtlvlfc
3. Розгляньте, проаналізуйте і запишіть приклади розв’язування задач
https://docs.google.com/document/d/1upQStx6nQH81LQq8pK3VefrBMd8osmnH60L_CGLAMqc/edit
Готуємось до тематичного оцінювання.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://docs.google.com/presentation/d/17j5Ax4-z_mI5h4CgHJgv8HWP3E3NkseYqZ6_Nx3py8Y/edit#slide=id.p1
2. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs&t=3s
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 44 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули і складіть опорний конспект
«Історія створення конденсаторів», «Застосування конденсаторів в нашому житті й техніці»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
15.09.2022
https://www.youtube.com/watch?v=cJNWvIxrZ8I&t=1s
2. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 251-256 (§ 43) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
3. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули .
4. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://learningapps.org/display?v=pj3tnc34k17
2. Запишіть в зошиті відповіді
3. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=jkkIUsoiDEY
https://www.youtube.com/watch?v=oRQgXYWsZC0
4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.
5. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 42 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
6. Для закріплення матеріалу перегляньте презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1ogAzYM4184P5Sb6vuDG5pUm6K64WnjHBBNUerL8bg8s/edit#slide=id.p1
7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 42 (2) стор. 250
https://www.youtube.com/watch?v=du3eNSucuAc
8. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Вправу 40 (2) стор. 240
https://www.youtube.com/watch?v=aRNDVlKYmSk
Вправу 41 (1, 2, 4) стор. 244
https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
https://www.youtube.com/watch?v=IXxKbrQA0Ww
https://www.youtube.com/watch?v=vmAwV53ec-s
2. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. На якій відстані один від одного заряди 1 мкКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН?
2. З яким прискоренням рухається електрон у полі напруженістю 10 кВ/м?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар