Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скріншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfphx91L-TzKKXCvcoewa-pAeqT5IU46K-U16T72z9Px0EhWw/viewform
02.11.2020
1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання.
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням.
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
06.11.2020
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
09.11.2020
10.11.2020
13.11.2020
1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу
2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах
4. Описати електричний струм у вакуумі.
5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?
6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.
7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
8. Дано електричне коло. Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.
9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.
16.11.2020
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §1, стор. 5-13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія створення астрономії як науки»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
17.11.2020
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §2, стор. 14-18 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття, визначення та рисунки
6. Підготуйте за вибором творче завдання: малюнок, буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
20.11.2020
23.11.2020
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/04.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DPM_rkkffI0&list=PLc9OjXkFQNJ_f0LCey1fPF8dWi962UlyE&index=11
3. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H8hLaHLEhic&feature=emb_logo
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §3, стор. 23-25; §7, стор. 58-59 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Розпочинайте працювати над навчальним проєктом (за вибором: повідомлення, буклет, презентація) на тему: «Місячні і сонячні затемнення».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
24.11.2020
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/05.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FCHLzTfJabo
https://www.youtube.com/watch?v=1nsXs7IIhJc
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§7, 8 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія життя Й. Керлера», малюнок на тему: «Всесвіт моїми очима»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
24.11.2020
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxcF6mRLMZXDQrPt3yCg6IAGa2Q2n3jjHKtSkznjXFvay-jA/viewform
25.11.2020
27.11.2020
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/08.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CqGf3Gb7QcU
https://www.youtube.com/watch?v=tKoDzooKQWU
https://www.youtube.com/watch?v=wJAMDrQIpoo
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1bhmOExRkdYgNGfAP0WkFJ9X1lx5T06xmh0R1FE-KAE0/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 13 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
01.12.2020
https://www.youtube.com/watch?v=BnM8f9kEUu8
https://www.youtube.com/watch?v=j098k6_P5a4
https://www.youtube.com/watch?v=24AEmoKURBA
2. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/09.htm
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1EEUmCKQCXbc7r0Ox7awM6crDL0O1xJEwzTwd_B-L5UE/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 14 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентація на тему: «Планети-гіганти і їх супутники»; малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
02.12.2020
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/10.htm
2. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з презентаціями за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1X3AZSXrEW7URzGERXRZLFCMFRGae7Q4w18Vy09S-ybI/edit#slide=id.p12
3. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=NFpHmKBEAe0
https://www.youtube.com/watch?v=35sNLTIuKX4
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. (Сиротюк, Мирошніченко)
§ 15,16 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Малі тіла Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання.
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням.
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
03.11.2020
Тема: Електричний струм в металах.
Експериментальна робота №3
«Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу»
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
06.11.2020
Тема: Електричний струм в електролітах. Електроліз. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Електричний струм у газах.
Електричний струм у вакуумі
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Електричний струм у напівпровідниках. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
13.11.2020
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу
2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах
4. Описати електричний струм у вакуумі.
5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?
6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.
7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
8. Дано електричне коло. Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.
9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.
Тема: Предмет астрономії. Зв'язок астрономії з іншими науками.
Методи астрономічних досліджень
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §1, стор. 5-13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія створення астрономії як науки»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §2, стор. 14-18 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття, визначення та рисунки
6. Підготуйте за вибором творче завдання: малюнок, буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час.
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §2,3 стор. 14-27 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw
3. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §3 стор. 21-29 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §2,3 стор. 14-27 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
Тема: Астрономія та визначення часу. Типи календарів.
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw
3. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §3 стор. 21-29 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Екліптика. Видимий рух Місяця і Сонця.
Місячні і сонячні затемнення
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/04.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DPM_rkkffI0&list=PLc9OjXkFQNJ_f0LCey1fPF8dWi962UlyE&index=11
3. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H8hLaHLEhic&feature=emb_logo
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. під редакцією М. Пришляк §3, стор. 23-25; §7, стор. 58-59 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/astronomiya/mp-pryshlyak-ranok-2011-rik-10686/
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Розпочинайте працювати над навчальним проєктом (за вибором: повідомлення, буклет, презентація) на тему: «Місячні і сонячні затемнення».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Геліоцентрична система. Закони Кеплера
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/05.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FCHLzTfJabo
https://www.youtube.com/watch?v=1nsXs7IIhJc
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§7, 8 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія життя Й. Керлера», малюнок на тему: «Всесвіт моїми очима»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
24.11.2020
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxcF6mRLMZXDQrPt3yCg6IAGa2Q2n3jjHKtSkznjXFvay-jA/viewform
Тема: Загальна характеристика планет Сонячної системи. Земля
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=i9Hp7kd5Ucs рус
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=kTzQ2q9SwlQ
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=i9Hp7kd5Ucs рус
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=kTzQ2q9SwlQ
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Місяць. Планети Земної групи
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/08.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CqGf3Gb7QcU
https://www.youtube.com/watch?v=tKoDzooKQWU
https://www.youtube.com/watch?v=wJAMDrQIpoo
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1bhmOExRkdYgNGfAP0WkFJ9X1lx5T06xmh0R1FE-KAE0/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 13 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Планети – гіганти
1. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=BnM8f9kEUu8
https://www.youtube.com/watch?v=j098k6_P5a4
https://www.youtube.com/watch?v=24AEmoKURBA
2. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/09.htm
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1EEUmCKQCXbc7r0Ox7awM6crDL0O1xJEwzTwd_B-L5UE/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 14 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентація на тему: «Планети-гіганти і їх супутники»; малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Малі тіла Сонячної системи
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/10.htm
2. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з презентаціями за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1X3AZSXrEW7URzGERXRZLFCMFRGae7Q4w18Vy09S-ybI/edit#slide=id.p12
3. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=NFpHmKBEAe0
https://www.youtube.com/watch?v=35sNLTIuKX4
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. (Сиротюк, Мирошніченко)
§ 15,16 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Малі тіла Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
Немає коментарів:
Дописати коментар