30.03.2023
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
15.03.2023
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
15.03.2023
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
25.01.2023
Тема: Місяць. Планети Земної групи
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/08.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CqGf3Gb7QcU
https://www.youtube.com/watch?v=tKoDzooKQWU
https://www.youtube.com/watch?v=wJAMDrQIpoo
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1bhmOExRkdYgNGfAP0WkFJ9X1lx5T06xmh0R1FE-KAE0/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 13 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/08.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CqGf3Gb7QcU
https://www.youtube.com/watch?v=tKoDzooKQWU
https://www.youtube.com/watch?v=wJAMDrQIpoo
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1bhmOExRkdYgNGfAP0WkFJ9X1lx5T06xmh0R1FE-KAE0/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 13 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
18.01.2023
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=dJs7YCkXbqE
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Загальна характеристика планет Сонячної системи. Земля
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=dJs7YCkXbqE
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
22.12.2022
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxcF6mRLMZXDQrPt3yCg6IAGa2Q2n3jjHKtSkznjXFvay-jA/viewform
22.12.2022
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
15.12.2022
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Переглянути відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготувати за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Вивчення нової теми за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Переглянути відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготувати за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
13.12.2022
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3
4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет на тему: «Історія створення астрономії як науки»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Предмет астрономії. Зв'язок астрономії з іншими науками. Методи астрономічних досліджень
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3
4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет на тему: «Історія створення астрономії як науки»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
12.12.2022
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
09.12.2022
Тема: Експериментальна робота № 5
«Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму»
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 50 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
08.12.2022
Тема: Електрорушійна сила.
Закон Ома для повного кола. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU
https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY
https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU
https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY
https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
06.12.2022
Тема: Робота і потужність електричного струму.
Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули та визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 3 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 3 (1, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=P2z7BsUTcFE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
05.12.2022
Тема: Розв’язування задач. Експериментальна робота № 4 «Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників».
1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 1 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=VIjSKDe1Tzs&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 2 (4,5)
https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=FVabj2BToOE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
2. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 49 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0
https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0
https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
02.12.2022
Тема: Електричний струм. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.
https://www.youtube.com/watch?v=-jJYj73ewd4
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&ab_channel=AlfAlf
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 1,2 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=JxjGTm6rlbk&ab_channel=%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BD%D1%94%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
01.12.2022
Тематичне оцінювання
"Електричне поле"
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1.(0,5 б.) Вкажіть літеру для позначення електричного заряду:
А) F; Б) u; В) q; Г) r.
2. (0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот
3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ……….
4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума
5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл
6. (0,5 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість 1)Ф
Б)електроємність 2)Кл
В) потенціал 3)В/м
Г) заряд 4) В
7. (0,5 б) Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
A. Сила струму 1)А/м2
B. Робота струму 2)Вт
C. Густина струму 3)А
D. Потужність струму 4)Дж
8. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.
9. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.
10. (1, 5 б) При підключенні лампочки до батареї елементів із ЕРС 4,5 В вольтметр показав напругу на лампочці 4В, а амперметр – силу струму 0,25 А. Який внутрішній опір батареї.
11. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.
12. (1,0 б) В однорідне поле внесли металеву кулю. Чи залишиться поле однорідним поблизу поверхні кулі?
А) F; Б) u; В) q; Г) r.
2. (0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот
3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ……….
4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума
5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл
6. (0,5 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість 1)Ф
Б)електроємність 2)Кл
В) потенціал 3)В/м
Г) заряд 4) В
7. (0,5 б) Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
A. Сила струму 1)А/м2
B. Робота струму 2)Вт
C. Густина струму 3)А
D. Потужність струму 4)Дж
8. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.
9. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.
10. (1, 5 б) При підключенні лампочки до батареї елементів із ЕРС 4,5 В вольтметр показав напругу на лампочці 4В, а амперметр – силу струму 0,25 А. Який внутрішній опір батареї.
11. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.
12. (1,0 б) В однорідне поле внесли металеву кулю. Чи залишиться поле однорідним поблизу поверхні кулі?
29.11.2022
2. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 43 (6) стор. 256
https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc
Вправу 44 (1, 5, 6) стор. 262
https://www.youtube.com/watch?v=JrCIJ_jPDWE
https://www.youtube.com/watch?v=vG4j3rCLnVs
https://www.youtube.com/watch?v=HKYxEtlvlfc
3. Розгляньте, проаналізуйте і запишіть приклади розв’язування задач
https://docs.google.com/document/d/1upQStx6nQH81LQq8pK3VefrBMd8osmnH60L_CGLAMqc/edit
Готуємось до тематичного оцінювання.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Розв’язування задач
1. Розгляньте і запишіть в зошит розв’язування задач:2. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 43 (6) стор. 256
https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc
Вправу 44 (1, 5, 6) стор. 262
https://www.youtube.com/watch?v=JrCIJ_jPDWE
https://www.youtube.com/watch?v=vG4j3rCLnVs
https://www.youtube.com/watch?v=HKYxEtlvlfc
3. Розгляньте, проаналізуйте і запишіть приклади розв’язування задач
https://docs.google.com/document/d/1upQStx6nQH81LQq8pK3VefrBMd8osmnH60L_CGLAMqc/edit
Готуємось до тематичного оцінювання.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
28.11.2022
https://docs.google.com/presentation/d/17j5Ax4-z_mI5h4CgHJgv8HWP3E3NkseYqZ6_Nx3py8Y/edit#slide=id.p1
2. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs&t=3s
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 44 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули і складіть опорний конспект
Тема: Електроємність. Електроємність плоского конденсатора. З’єднання конденсаторів. Енергія електричного поля. Використання конденсаторів у техніці
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланнямhttps://docs.google.com/presentation/d/17j5Ax4-z_mI5h4CgHJgv8HWP3E3NkseYqZ6_Nx3py8Y/edit#slide=id.p1
2. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs&t=3s
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 44 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули і складіть опорний конспект
5. Підготувати за вибором: повідомлення, буклет, презентація на тему:
«Історія створення конденсаторів», «Застосування конденсаторів в нашому житті й техніці»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
«Історія створення конденсаторів», «Застосування конденсаторів в нашому житті й техніці»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
25.11.2022
https://www.youtube.com/watch?v=cJNWvIxrZ8I&t=1s
2. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 251-256 (§ 43) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
3. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули .
4. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Речовина в електричному полі. Провідники і діелектрики в електричному полі
1. Переглянути відео-презентацію за посиланням.https://www.youtube.com/watch?v=cJNWvIxrZ8I&t=1s
2. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 251-256 (§ 43) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
3. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули .
4. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
24.11.2022
https://learningapps.org/display?v=pj3tnc34k17
2. Запишіть в зошиті відповіді
3. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=jkkIUsoiDEY
https://www.youtube.com/watch?v=oRQgXYWsZC0
4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.
5. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 42 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
6. Для закріплення матеріалу перегляньте презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1ogAzYM4184P5Sb6vuDG5pUm6K64WnjHBBNUerL8bg8s/edit#slide=id.p1
7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 42 (2) стор. 250
https://www.youtube.com/watch?v=du3eNSucuAc
8. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Робота під час переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного поля. Різниця потенціалів
1. Перевірте свої знання за посиланнямhttps://learningapps.org/display?v=pj3tnc34k17
2. Запишіть в зошиті відповіді
3. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=jkkIUsoiDEY
https://www.youtube.com/watch?v=oRQgXYWsZC0
4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.
5. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 42 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
6. Для закріплення матеріалу перегляньте презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1ogAzYM4184P5Sb6vuDG5pUm6K64WnjHBBNUerL8bg8s/edit#slide=id.p1
7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 42 (2) стор. 250
https://www.youtube.com/watch?v=du3eNSucuAc
8. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Розв’язування задач
1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задачВправу 40 (2) стор. 240
https://www.youtube.com/watch?v=aRNDVlKYmSk
Вправу 41 (1, 2, 4) стор. 244
https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
https://www.youtube.com/watch?v=IXxKbrQA0Ww
https://www.youtube.com/watch?v=vmAwV53ec-s
2. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. На якій відстані один від одного заряди 1 мкКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН?
2. З яким прискоренням рухається електрон у полі напруженістю 10 кВ/м?
3. Розпочинайте роботу над навчальним проєктом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
21.11.2022
https://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Абетка електростатики. Електричне поле. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
11.11.2022
Б) внутрішня енергія не змінюється;
В) внутрішня енергія зменшується;
Г) внутрішня енергія збільшується.
2. Під час якого процесу робота газу дорівнює нулю?
А) ізобарного;
Б) адіабатного;
В) ізотермічного;
Г) ізохорного.
3. При ізобарному розширенні газу здійснили роботу 120 Дж. Яким був тиск, якщо об'єм збільшився в 3 рази, початковий об'єм 0,2 м3?
А) 100 Па;
Б) 200 Па;
В) 300 Па;
Г) 400 Па.
4. За один цикл двигун виконує корисну роботу 300 Дж. ККД двигуна 30%. Яку кількість теплоти робоче тіло отримало від нагрівача?
А) 300 Дж;
Б) 700 Дж;
В) 900 Дж;
Г) 1000 Дж.
5. Яку роботу виконує кисень масою 0,16 кг при ізобарному нагріванні на 12 К?
А) 450Дж;
Б) 500 Дж;
В) 550Дж;
Г) 600 Дж.
У завданнях 3, 4, 5 потрібно показати розв'язання задач, а не обрати одну із відповідей!!!
6. Установіть відповідність між назвами елементів теплових машин та їх призначенням.
A) теплова машина 1. передає робочому тілу певну теплоту.
Б) нагрівник 2. перетворює енергію палива на механічну.
B) охолоджувач 3. здійснює корисну роботу.
Г) робоче тіло 4. відбирає теплоту із оточуючого середовища.
5. відбирає у робочого тіла кількість теплоти.
7. Який ККД ідеальної теплової машини, якщо температура нагрівника дорівнює 357 ºС, а температура холодильника 17 ºС
8. Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного палива на відстані 1200 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 25 м/с.
9. Яку масу льоду, взятого за температури – 10 оС, можна розплавити, виливши на нього свинець масою 100 г? Свинець має температуру плавлення.
08.11.2022
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1. Виберіть правильне твердження, при адіабатному розширенні:
А) робота не виконується;Б) внутрішня енергія не змінюється;
В) внутрішня енергія зменшується;
Г) внутрішня енергія збільшується.
2. Під час якого процесу робота газу дорівнює нулю?
А) ізобарного;
Б) адіабатного;
В) ізотермічного;
Г) ізохорного.
3. При ізобарному розширенні газу здійснили роботу 120 Дж. Яким був тиск, якщо об'єм збільшився в 3 рази, початковий об'єм 0,2 м3?
А) 100 Па;
Б) 200 Па;
В) 300 Па;
Г) 400 Па.
4. За один цикл двигун виконує корисну роботу 300 Дж. ККД двигуна 30%. Яку кількість теплоти робоче тіло отримало від нагрівача?
А) 300 Дж;
Б) 700 Дж;
В) 900 Дж;
Г) 1000 Дж.
5. Яку роботу виконує кисень масою 0,16 кг при ізобарному нагріванні на 12 К?
А) 450Дж;
Б) 500 Дж;
В) 550Дж;
Г) 600 Дж.
У завданнях 3, 4, 5 потрібно показати розв'язання задач, а не обрати одну із відповідей!!!
6. Установіть відповідність між назвами елементів теплових машин та їх призначенням.
A) теплова машина 1. передає робочому тілу певну теплоту.
Б) нагрівник 2. перетворює енергію палива на механічну.
B) охолоджувач 3. здійснює корисну роботу.
Г) робоче тіло 4. відбирає теплоту із оточуючого середовища.
5. відбирає у робочого тіла кількість теплоти.
7. Який ККД ідеальної теплової машини, якщо температура нагрівника дорівнює 357 ºС, а температура холодильника 17 ºС
8. Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного палива на відстані 1200 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 25 м/с.
9. Яку масу льоду, взятого за температури – 10 оС, можна розплавити, виливши на нього свинець масою 100 г? Свинець має температуру плавлення.
08.11.2022
Тема: Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Mbj8NsXPpEA
https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA&t=1s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 39 і Вправу 39 (3) стор. 234 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 39 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. Яка внутрішня енергія 10 молей одноатомного газу при 27 °С?
2. В ідеальній тепловій машині за рахунок кожного кілоджоуля енергії, одержуваної від нагрівача, виконується робота 300 Дж. Визначити ККД машини і температуру нагрівача, якщо температура холодильника 280 К.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=Mbj8NsXPpEA
https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA&t=1s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 39 і Вправу 39 (3) стор. 234 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 39 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. Яка внутрішня енергія 10 молей одноатомного газу при 27 °С?
2. В ідеальній тепловій машині за рахунок кожного кілоджоуля енергії, одержуваної від нагрівача, виконується робота 300 Дж. Визначити ККД машини і температуру нагрівача, якщо температура холодильника 280 К.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
04.11.2022
Тема: Робота в термодинаміці. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Другий закон термодинаміки. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 37, § 38 і Вправу 37 (2,3) стор. 223, 38 (1,2) стор. 228 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 37 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=O2G8wKOmszY
https://www.youtube.com/watch?v=D9Vi7qw-muA
Вправа 38 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=YSfyy07oXeU
https://www.youtube.com/watch?v=Xo5um0-JoBE
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 37, § 38 і Вправу 37 (2,3) стор. 223, 38 (1,2) стор. 228 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 37 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=O2G8wKOmszY
https://www.youtube.com/watch?v=D9Vi7qw-muA
Вправа 38 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=YSfyy07oXeU
https://www.youtube.com/watch?v=Xo5um0-JoBE
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
01.11.2022
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=cn-RwnFr6ic&t=103s
https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Для закріплення матеріалу уважно подивіться досліди
https://www.youtube.com/watch?v=3Nkc_WXrEFA
4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 36 і Вправу 36 (1,2,4) стор. 220 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
5. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 36 (1,2,4)
https://www.youtube.com/watch?v=SfR6fPdqDAU
https://www.youtube.com/watch?v=ncNqOES111Q
https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA
6. Перевіряємо знання. Тести «Внутрішня енергія». Результат тестування записати в зошит
http://levenia.com.ua/testuvannya/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=cn-RwnFr6ic&t=103s
https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Для закріплення матеріалу уважно подивіться досліди
https://www.youtube.com/watch?v=3Nkc_WXrEFA
4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 36 і Вправу 36 (1,2,4) стор. 220 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
5. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 36 (1,2,4)
https://www.youtube.com/watch?v=SfR6fPdqDAU
https://www.youtube.com/watch?v=ncNqOES111Q
https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA
6. Перевіряємо знання. Тести «Внутрішня енергія». Результат тестування записати в зошит
http://levenia.com.ua/testuvannya/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
28.10.2022
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1. Процес пароутворення з поверхні рідини це - ?
A. Пароутворення
B. Випаровування
C. Конденсація
D. Кипіння
2. Процес переходу речовини з газоподібного стану в рідкий називається
A. Пароутворення
B. Випаровування
C. Конденсація
D. Кипіння
3. Фізична величина, яка характеризує вміст водяної пари в повітрі та чисельно дорівнює масі водяної пари, що міститься в 1 м3 повітря
A. Абсолютна вологість
B. Відносна вологість
C. Точка роси
4. Тверде тіло, частинки якого утворюють єдину кристалічну гратку
A. Монокристали
B. Полікристали
C. Рідкий кристал
5. Чому запотівають окуляри, коли людина з морозу входить до кімнати?
6. Чим пояснити появу взимку інею на шибках? З якої сторони шибки він з’являється?
7. Відносна вологість повітря, температура якого 18 °С, дорівнює 45 %. Знайти точку роси, якщо ρН = 0, 0154 кг/м3
8. У 1000 повітря, температура якого 19 °С, міститься 51,3 г водяної пари. Визначити відносну вологість повітря, якщо ρН = 0, 0163 кг/м3
A. Пароутворення
B. Випаровування
C. Конденсація
D. Кипіння
2. Процес переходу речовини з газоподібного стану в рідкий називається
A. Пароутворення
B. Випаровування
C. Конденсація
D. Кипіння
3. Фізична величина, яка характеризує вміст водяної пари в повітрі та чисельно дорівнює масі водяної пари, що міститься в 1 м3 повітря
A. Абсолютна вологість
B. Відносна вологість
C. Точка роси
4. Тверде тіло, частинки якого утворюють єдину кристалічну гратку
A. Монокристали
B. Полікристали
C. Рідкий кристал
5. Чому запотівають окуляри, коли людина з морозу входить до кімнати?
6. Чим пояснити появу взимку інею на шибках? З якої сторони шибки він з’являється?
7. Відносна вологість повітря, температура якого 18 °С, дорівнює 45 %. Знайти точку роси, якщо ρН = 0, 0154 кг/м3
8. У 1000 повітря, температура якого 19 °С, міститься 51,3 г водяної пари. Визначити відносну вологість повітря, якщо ρН = 0, 0163 кг/м3
26.10.2022
https://www.youtube.com/watch?v=5w4aHSoIOiE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 35 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 35 (3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=KgfhWYmS3Y4
https://www.youtube.com/watch?v=A2XVz83Y7rI
Тема: Механічні властивості твердих тіл
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=5w4aHSoIOiE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 35 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 35 (3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=KgfhWYmS3Y4
https://www.youtube.com/watch?v=A2XVz83Y7rI
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
21.10.2022
https://www.youtube.com/watch?v=d1n2PLJ1Tr8
записати в робочий зошит розв’язок задачі.
2. Опрацювати § 32, виконати в зошиті вправу № 32 (1-4) за підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
3. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9TVTIzMOdrg
4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Практикум із розв’язування задач. Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали
1. Переглянути відео урок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=d1n2PLJ1Tr8
записати в робочий зошит розв’язок задачі.
2. Опрацювати § 32, виконати в зошиті вправу № 32 (1-4) за підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
3. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9TVTIzMOdrg
4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
19.10.2022
Тема: Лабораторна робота № 3 «Вимірювання поверхневого натягу рідини»
1. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 213 за посиланнямhttps://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості лабораторної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання лабораторної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=QfnQYbJTnL8
https://www.youtube.com/watch?v=WzToXIEWmhc
https://www.youtube.com/watch?v=qQJHb5aDNHw
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості лабораторної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання лабораторної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=QfnQYbJTnL8
https://www.youtube.com/watch?v=WzToXIEWmhc
https://www.youtube.com/watch?v=qQJHb5aDNHw
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
04.10.2022
Тема: Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4wCiyIQM7K8
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 33 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 33 (2, 3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=zCjhOD-__xY
https://www.youtube.com/watch?v=xIMKcNl5uN0
https://www.youtube.com/watch?v=hT7FkWD6DEQ
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=4wCiyIQM7K8
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 33 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 33 (2, 3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=zCjhOD-__xY
https://www.youtube.com/watch?v=xIMKcNl5uN0
https://www.youtube.com/watch?v=hT7FkWD6DEQ
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
03.10.2022
Тема: Лабораторна робота № 2 «Вимірювання відносної вологості повітря»
1. Перегляньте відеофільм за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=eX_KqapMFnk
2. Виконати лабораторний практикум з виміряними значеннями в робочому зошиті, інструкція за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1x2WiyRaQ93rcZB2lBU_3810qX6juh52wwjyQuh2_-RA/edit
3. Перегляньте відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=d1n2PLJ1Tr8
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
2. Виконати лабораторний практикум з виміряними значеннями в робочому зошиті, інструкція за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1x2WiyRaQ93rcZB2lBU_3810qX6juh52wwjyQuh2_-RA/edit
3. Перегляньте відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=d1n2PLJ1Tr8
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
30.09.2022
Тема: Пароутворення та конденсація. Насичена та ненасичена пара. Кипіння. Вологість повітря. Точка роси
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з презентацією за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1gkCkyohmWDyownku8CrfP4M26Doo9NDH5tizxFAswk4/edit#slide=id.p11
2. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=MbJEbzlUFR8
https://www.youtube.com/watch?v=mU2ihOVL3mA&t=3s
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 186-196 (§ 31, 32) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули
5. Розпочинаємо роботу над навчальним проєктом за вибором: буклет, презентація на тему: «Значення вологості повітря для живих організмів і рослин»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://docs.google.com/presentation/d/1gkCkyohmWDyownku8CrfP4M26Doo9NDH5tizxFAswk4/edit#slide=id.p11
2. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=MbJEbzlUFR8
https://www.youtube.com/watch?v=mU2ihOVL3mA&t=3s
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 186-196 (§ 31, 32) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули
5. Розпочинаємо роботу над навчальним проєктом за вибором: буклет, презентація на тему: «Значення вологості повітря для живих організмів і рослин»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
26.09.2022
Тематичне оцінювання
"Основи молекулярно-кінетичної теорії . Частина 1"
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну пошту:
abv2706@ukr.net
І РІВЕНЬ
Написати яку фізичну величину позначають цією буквою, та її розмірність:
1. N;
2. ν (ню);
3. V.
4. k;
5. n;
6. R;
7. m;
8. T;
9. М;
10. р.
ІІ РІВЕНЬ
Записати:
1. Основні положення молекулярно-кінетичної теорії;
2. Означення поняття «ідеальний газ»;
3. Основне рівняння МКТ, використовуючи середню квадратичну швидкість;
4. Рівняння стану ідеального газу.
III РІВЕНЬ
Розв’язати задачі:
1. Яка кількість речовини міститься в 90 г льоду?
2. Який об’єм займе ідеальний газ при температурі 546 К, якщо при 273 К його об’єм становить 1 м3? Тиск газу в обох станах нормальний.
3. Який тиск на стінки посудини чинять молекули газу, якщо маса газу 3 г, об’єм 0,5 л, а середня квадратична швидкість молекул 500 м/с?
IV РІВЕНЬ
Визначити густину молекулярного азоту, який перебуває в балоні під тиском 10 МПа при температурі 7ºС.
V РІВЕНЬ
Чому дорівнює об’єм ідеального газу з кількістю речовини 1 моль за нормальних умов.
Написати яку фізичну величину позначають цією буквою, та її розмірність:
1. N;
2. ν (ню);
3. V.
4. k;
5. n;
6. R;
7. m;
8. T;
9. М;
10. р.
ІІ РІВЕНЬ
Записати:
1. Основні положення молекулярно-кінетичної теорії;
2. Означення поняття «ідеальний газ»;
3. Основне рівняння МКТ, використовуючи середню квадратичну швидкість;
4. Рівняння стану ідеального газу.
III РІВЕНЬ
Розв’язати задачі:
1. Яка кількість речовини міститься в 90 г льоду?
2. Який об’єм займе ідеальний газ при температурі 546 К, якщо при 273 К його об’єм становить 1 м3? Тиск газу в обох станах нормальний.
3. Який тиск на стінки посудини чинять молекули газу, якщо маса газу 3 г, об’єм 0,5 л, а середня квадратична швидкість молекул 500 м/с?
IV РІВЕНЬ
Визначити густину молекулярного азоту, який перебуває в балоні під тиском 10 МПа при температурі 7ºС.
V РІВЕНЬ
Чому дорівнює об’єм ідеального газу з кількістю речовини 1 моль за нормальних умов.
Тема: Лабораторна робота № 1 «Дослідження ізотермічного процесу»
1. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 212 за посиланнямhttps://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості лабораторної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання лабораторної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи (опишіть дослід, який продемонстровано на відео)
https://www.youtube.com/watch?v=cpcNq1ipXjk&t=24s
https://www.youtube.com/watch?v=XBpfV0FoL1s
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
19.09.2022
Тема: Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=nxilCMD4dG8&t=339s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 30 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 30 (1, 3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=yD8jZ0FC870
https://www.youtube.com/watch?v=rH5GW5vZW80
https://www.youtube.com/watch?v=obb-1XfV8O8
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=nxilCMD4dG8&t=339s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 30 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 30 (1, 3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=yD8jZ0FC870
https://www.youtube.com/watch?v=rH5GW5vZW80
https://www.youtube.com/watch?v=obb-1XfV8O8
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
12.09.2022
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 29 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 29 (3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=oE_7_TUrq6U
https://www.youtube.com/watch?v=oQeHigTi-N4
5. Продовжуєм працювати над буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Температура. Температурна шкала Кельвіна. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=gfvbakIJqKE2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 29 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 29 (3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=oE_7_TUrq6U
https://www.youtube.com/watch?v=oQeHigTi-N4
5. Продовжуєм працювати над буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
06.09.2022
Тема: Основне рівняння МКТ ідеального газу. Розв'язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 27,28 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 28 (4, 5)
https://www.youtube.com/watch?v=2FrJOQK35L4
https://www.youtube.com/watch?v=fwavdP7_O80
5. Продовжуєм працювати над буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 27,28 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 28 (4, 5)
https://www.youtube.com/watch?v=2FrJOQK35L4
https://www.youtube.com/watch?v=fwavdP7_O80
5. Продовжуєм працювати над буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
05.09.2022
https://www.youtube.com/watch?v=Ii8DoralFvo
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 26 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 26 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
5. Підготувати буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Основні положення молекулярно-кінетичної теорії. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=Ii8DoralFvo
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 26 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 26 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
5. Підготувати буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар