Державний професійно-технічний навчальний заклад "Білоцерківський професійний ліцей"

ГРУПА № 19


Урок 69-71
Тема: Лабораторна робота № 7 «Вимірювання відносної вологості повітря». Практикум із розв’язування задач. 

1. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=eX_KqapMFnk

2. Виконати лабораторний практикум з виміряними значеннями в робочому зошиті, інструкція за посиланням.
https://docs.google.com/document/d/1x2WiyRaQ93rcZB2lBU_3810qX6juh52wwjyQuh2_-RA/edit

3. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=d1n2PLJ1Tr8

4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 32 і Вправу 32 (1-4) стор. 195 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

5. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.

6. Продовжуємо працювати над навчальним проектом «Значення вологості повітря для живих організмів і рослин» (за вибором презентація, буклет, повідомлення)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net


Урок 72-75
Тема: Поверхневий натяг рідини. Змочування. Незмочування. Капілярні явища. Лабораторна робота № 8 «Вимірювання поверхневого натягу рідини».


1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з віео-презентацією за посиланням
2. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.



3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 213 за посиланням


4. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості лабораторної роботи, опрацювання результатів експерименту.

5. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання лабораторної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи


Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net


Урок 76-77
ТемаПрактикум із розв’язування задач. Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали.

1. Переглянути відео урок за посиланням

записати в робочий зошит розв’язок задачі.

2. Опрацювати § 32, Виконати в зошиті вправу № 32 (1-4) за підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар за посиланням

3. Продовжуємо працювати над навчальним проектом «Значення вологості повітря для живих організмів і рослин» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

4. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням

5. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.

Урок 78. Тематичне оцінювання
Тема: Основи молекулярно-кінетичної теорії. Частина 2
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:

1. Процес пароутворення з поверхні рідини це - ?
A. Пароутворення

B. Випаровування

C. Конденсація
D. Кипіння

2. Процес переходу речовини з газоподібного стану в рідкий називається
A. Пароутворення
B. Випаровування
C. Конденсація
D. Кипіння

3. Фізична величина, яка характеризує вміст водяної пари в повітрі та чисельно дорівнює масі водяної пари, що міститься в 1 м3 повітря
A. Абсолютна вологість
B. Відносна вологість
C. Точка роси

4. Тверде тіло, частинки якого утворюють єдину кристалічну гратку
A. Монокристали
B. Полікристали
C. Рідкий кристал

5. Чому запотівають окуляри, коли людина з морозу входить до кімнати?

6. Чим пояснити появу взимку інею на шибках? З якої сторони шибки він з’являється?

7. Відносна вологість повітря, температура якого 18 °С, дорівнює 45 %. Знайти точку роси, якщо ρН = 0, 0154 кг/м3

8. У 1000 повітря, температура якого 19 °С, міститься 51,3 г водяної пари. Визначити відносну вологість повітря, якщо ρН = 0, 0163 кг/м3


Урок 79-80
Тема: Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії. Розв’язування задач.



1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Для закріплення матеріалу уважно подивися досліди.

4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 36 і Вправу 36 (1,2,4) стор. 220 за посиланням

5. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 36 (1,2,4) 

6. Перевіряємо знання. Тести «Внутрішня енергія». Результат тестування записати в зошит.

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net


Урок 81-83
Тема: Робота в термодинаміці. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Другий закон термодинаміки. Розв’язування задач.

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 37, § 38 і Вправу 37 (2,3) стор. 223, 38 (1,2) стор. 228 за посиланням

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 37 (2,3) 

Вправа 38 (1,2)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

Урок 84-85  
Тема: Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина. Розв’язування задач. 

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням 

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення. 

3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 39 і Вправу 39 (3) стор. 234 за посиланням 

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач 
Вправа 39 (3) 

 5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі: 
    1. Яка внутрішня енергія 10 молей одноатомного газу при 27 °С? 
  2. В ідеальній тепловій машині за рахунок кожного кілоджоуля енергії, одержуваної від нагрівача, виконується робота 300 Дж. Визначити ККД машини і температуру нагрівача, якщо температура холодильника 280 К. 

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

Урок 86. Тематичне оцінювання
Тема: Основи термодинаміки
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
abv2706@ukr.net

1. Виберіть правильне твердження, при адіабатному розширенні:
А) робота не виконується; 
Б) внутрішня енергія не змінюється;
В) внутрішня енергія зменшується; 
Г) внутрішня енергія збільшується.

2. Під час якого процесу робота газу дорівнює нулю?
А) ізобарного; 
Б) адіабатного; 
В) ізотермічного; 
Г) ізохорного.

3. При ізобарному розширенні газу здійснили роботу 120 Дж. Яким був тиск, якщо об'єм збільшився в 3 рази, початковий об'єм 0,2 м3?
А) 100 Па; 
Б) 200 Па; 
В) 300 Па;
Г) 400 Па.

4. За один цикл двигун виконує корисну роботу 300 Дж. ККД двигуна 30%. Яку кількість теплоти робоче тіло отримало від нагрівача?
А) 300 Дж; 
Б) 700 Дж;
В) 900 Дж;
Г) 1000 Дж.

5. Яку роботу виконує кисень масою 0,16 кг при ізобарному нагріванні на 12 °С?
А) 450Дж;
Б) 500 Дж;
В) 550Дж;
Г) 600 Дж.
У завданнях 3, 4, 5 потрібно показати розв'язання задач, а не обрати одну із відповідей!!!

6. Установіть відповідність між назвами елементів теплових машин та їх призначенням.
A) теплова машина  1. передає робочому тілу певну теплоту.
Б) нагрівник     2. перетворює енергію палива на механічну.
B) охолоджувач         3. здійснює корисну роботу.
Г) робоче тіло 4. відбирає теплоту із оточуючого середовища.
                          5. відбирає у робочого тіла кількість теплоти.

7. Який ККД ідеальної теплової машини, якщо температура нагрівника дорівнює 357 ºС, а температура холодильника 17 ºС

8. Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного палива на відстані 1200 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 25 м/с.

9. Яку масу льоду, взятого за температури – 10 оС, можна розплавити, виливши на нього свинець масою 100 г? Свинець має температуру плавлення.

Немає коментарів:

Дописати коментар