Урок 83-84. Тема: Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина.
Розв’язування задач, підготовка до тематичного оцінювання.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Mbj8NsXPpEA
https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA&t=1s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 39 і Вправу 39 (3) стор. 234 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 39 (3) https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Виберіть правильне твердження, при адіабатному розширенні:
А) робота не виконується; Б) внутрішня енергія не змінюється;
В) внутрішня енергія зменшується; Г) внутрішня енергія збільшується.
2. Під час якого процесу робота газу дорівнює нулю?
А) ізобарного; Б) адіабатного; В) ізотермічного; Г) ізохорного.
3. При ізобарному розширенні газу здійснили роботу 120 Дж. Яким був тиск, якщо об'єм збільшився в 3 рази, початковий об'єм 0,2 м3?
А) 100 Па; Б) 200 Па; В) 300 Па; Г) 400 Па.
4. За один цикл двигун виконує корисну роботу 300 Дж. ККД двигуна 30%. Яку кількість теплоти робоче тіло отримало від нагрівача?
А) 300 Дж; Б) 700 Дж ; В) 900 Дж; Г) 1000 Дж.
5. Яку роботу виконує кисень масою 0,16 кг при ізобарному нагріванні на 12 °С?
А) 450Дж. Б) 500 Дж. В) 550Дж. Г) 600 Дж.
6. Установіть відповідність між назвами елементів теплових машин та їх призначенням.
A) теплова машина 1. передає робочому тілу певну теплоту.
Б) нагрівник 2. перетворює енергію палива на механічну.
B) охолоджувач 3. здійснює корисну роботу.
Г) робоче тіло 4. відбирає теплоту із оточуючого середовища.
5. відбирає у робочого тіла кількість теплоти.
7. Який ККД ідеальної теплової машини, якщо температура нагрівника дорівнює 357 ºС, а температура холодильника 17 ºС
8. Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного палива на відстані 1200 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 25 м/с.
9. Яку масу льоду, взятого за температури – 10 оС, можна розплавити, виливши на нього свинець масою 100 г? Свинець має температуру плавлення.
https://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 40 (2) стор. 240
https://www.youtube.com/watch?v=aRNDVlKYmSk
Вправу 41 (1, 2, 4) стор. 244
https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
https://www.youtube.com/watch?v=IXxKbrQA0Ww
https://www.youtube.com/watch?v=vmAwV53ec-s
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. На якій відстані один від одного заряди 1 мкКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН?
2. З яким прискоренням рухається електрон у полі напруженістю 10 кВ/м?
6. Розпочинайте роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Урок 85. Тематичне оцінювання
Тема: Основи термодинаміки
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
abv2706@ukr.net
1. Виберіть правильне твердження, при адіабатному розширенні:
А) робота не виконується; Б) внутрішня енергія не змінюється;
В) внутрішня енергія зменшується; Г) внутрішня енергія збільшується.
2. Під час якого процесу робота газу дорівнює нулю?
А) ізобарного; Б) адіабатного; В) ізотермічного; Г) ізохорного.
3. При ізобарному розширенні газу здійснили роботу 120 Дж. Яким був тиск, якщо об'єм збільшився в 3 рази, початковий об'єм 0,2 м3?
А) 100 Па; Б) 200 Па; В) 300 Па; Г) 400 Па.
4. За один цикл двигун виконує корисну роботу 300 Дж. ККД двигуна 30%. Яку кількість теплоти робоче тіло отримало від нагрівача?
А) 300 Дж; Б) 700 Дж ; В) 900 Дж; Г) 1000 Дж.
5. Яку роботу виконує кисень масою 0,16 кг при ізобарному нагріванні на 12 °С?
А) 450Дж. Б) 500 Дж. В) 550Дж. Г) 600 Дж.
6. Установіть відповідність між назвами елементів теплових машин та їх призначенням.
A) теплова машина 1. передає робочому тілу певну теплоту.
Б) нагрівник 2. перетворює енергію палива на механічну.
B) охолоджувач 3. здійснює корисну роботу.
Г) робоче тіло 4. відбирає теплоту із оточуючого середовища.
5. відбирає у робочого тіла кількість теплоти.
7. Який ККД ідеальної теплової машини, якщо температура нагрівника дорівнює 357 ºС, а температура холодильника 17 ºС
8. Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного палива на відстані 1200 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 25 м/с.
9. Яку масу льоду, взятого за температури – 10 оС, можна розплавити, виливши на нього свинець масою 100 г? Свинець має температуру плавлення.
Урок 86- 89.
Тема: Абетка електростатики. Електричне поле. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 40 (2) стор. 240
https://www.youtube.com/watch?v=aRNDVlKYmSk
Вправу 41 (1, 2, 4) стор. 244
https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
https://www.youtube.com/watch?v=IXxKbrQA0Ww
https://www.youtube.com/watch?v=vmAwV53ec-s
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. На якій відстані один від одного заряди 1 мкКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН?
2. З яким прискоренням рухається електрон у полі напруженістю 10 кВ/м?
6. Розпочинайте роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Урок 90-92
Тема: Робота під час переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного поля. Різниця потенціалів
1. Перевірте свої знання за посиланням
https://learningapps.org/display?v=pj3tnc34k17
2. Запишіть в зошиті відповіді.
3. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=jkkIUsoiDEY
https://www.youtube.com/watch?v=oRQgXYWsZC0
4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.
5. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 42 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
6. Для закріплення матеріалу перегляньте презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1ogAzYM4184P5Sb6vuDG5pUm6K64WnjHBBNUerL8bg8s/edit#slide=id.p1
7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 42 (2) стор. 250
https://www.youtube.com/watch?v=du3eNSucuAc
8. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Урок 93-95
Тема: Речовина в електричному полі. Провідники і діелектрики в електричному полі.
1. Переглянути відео-презентацію за посиланням.https://www.youtube.com/watch?v=cJNWvIxrZ8I&t=1s
2. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 251-256 (§ 43) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
3. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули .
4. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Урок 96-98
Тема: Електроємність. Електроємність плоского конденсатора. З’єднання конденсаторів. Енергія електричного поля. Використання конденсаторів у техніці.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/17j5Ax4-z_mI5h4CgHJgv8HWP3E3NkseYqZ6_Nx3py8Y/edit#slide=id.p1
2. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs&t=3s
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 44 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули і складіть опорний конспект
5. Підготувати за вибором: повідомлення, буклет, презентація на тему:
«Історія створення конденсаторів», «Застосування конденсаторів в нашому житті й техніці»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Урок 99- 101
Тема: Розв’язування задач.
1. Розгляньте і запишіть в зошит розв’язування задач:2. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 43 (6) стор. 256
https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc
Вправу 44 (1, 5, 6) стор. 262
https://www.youtube.com/watch?v=JrCIJ_jPDWE
https://www.youtube.com/watch?v=vG4j3rCLnVs
https://www.youtube.com/watch?v=HKYxEtlvlfc
3. Розгляньте, проаналізуйте і запишіть приклади розв’язування задач
https://docs.google.com/document/d/1upQStx6nQH81LQq8pK3VefrBMd8osmnH60L_CGLAMqc/edit
Готуємось до тематичного оцінювання.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Урок 102. Тематичне оцінювання
Тема: "Електричне поле"
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1.(0,5 б.) Вкажіть літеру для позначення електричного заряду:
А) F; Б) u; В) q; Г) r.
2. (0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот
3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ……….
4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума
5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл
6. (0,5 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість 1)Ф
Б)електроємність 2)Кл
В) потенціал 3)В/м
Г) заряд 4) В
7. (0,5 б) Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
A. Сила струму 1)А/м2
B. Робота струму 2)Вт
C. Густина струму 3)А
D. Потужність струму 4)Дж
8. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.
9. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.
10. (1, 5 б) При підключенні лампочки до батареї елементів із ЕРС 4,5 В вольтметр показав напругу на лампочці 4В, а амперметр – силу струму 0,25 А. Який внутрішній опір батареї.
11. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.
12. (1,0 б) В однорідне поле внесли металеву кулю. Чи залишиться поле однорідним поблизу поверхні кулі?
Немає коментарів:
Дописати коментар