Державний професійно-технічний навчальний заклад "Білоцерківський професійний ліцей"

ГРУПА №8


09.05.2023

Тематичне оцінювання 
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 


13.04.2023
Тематичне оцінювання 
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxcF6mRLMZXDQrPt3yCg6IAGa2Q2n3jjHKtSkznjXFvay-jA/viewform

26.01.2023
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1

4.
Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті».

19.01.2023
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Вивчення нової теми за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm

2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg

3. Переглянути відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1

4.
Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготувати за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

12.01.2023
Тема: Предмет астрономії. Зв'язок астрономії з іншими науками. Методи астрономічних досліджень
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3

4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html 

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет на тему: «Історія створення астрономії як науки»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

19.12.2022
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1. (0,5б)Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
Вільними називаються коливання, які відбуваються в системі…
A. внаслідок дії зовнішньої сили, яка періодично змінюється
B. тільки під дією внутрішніх сил системи
C. тільки під дією сили пружності
D. коли частоти зміни зовнішніх і внутрішніх сил системи збігаються

2. (0,5б)Частота коливань – це ….
A. модуль максимального відхилення від положення рівноваги
B. число повних коливань, здійснених в одиницю часу
C. число повних коливань, здійснених за час 2πс
D. тривалість одного повного коливання

3. (0.5б) Вищі точки хвильового руху називають:
A. хвилями
B. довжиною
C. гребенями
D. западинами

4. (0.5б) Рухи. які точно або приблизно повторюються через певні проміжки часу це
A. електромагнітні коливання
B. коливальний контур
C. хвиля
D. коливання

5. (0.5б ) Матеріальна точка, підвішена на невагомій нерозтяжній нитці це - ?
A. математичний маятник
B. фізичний маятник
C. пружинний маятник

6. (1б) За яки умов у системі можуть виникнути вільні коливання?

7. (1б)Наведіть три приклади тіл, що здійснюють вимушені коливання?

8. (1,5б)Частота коливань тіла, підвішеного на пружині. дорівнює 0,5 Гц. Що це означає? Чому дорівнює період коливань цього тіла? За який інтервал часу тіло здійснить 15 коливань?

9. (2 б) Знаючи, що тіло здійснює гармонічні коливання за законом

х = 0,2 sin ( π/4 t + π/4)

а) визначте амплітуду. циклічну частоту та початкову фазу коливань тіла;
б) обчисліть період і частоту коливань тіла;
в) знайдіть фазу коливань і координату тіла через 1 с після початку відліку часу.

10. (1,5б) Батарею із двох однакових конденсаторів по 0,01 мкФ підключають до котушки індуктивністю 8 мкГн. Визначити період і частоту виникаючих у контурі електромагнітних коливань, якщо конденсатори з’єднані послідовно.

11. (2б) Радіостанція веде передачу на частоті 75 МГц. Знайти довжину хвилі.

19.12.2022
Тема: Електромагнітні хвилі. Властивості електромагнітних хвиль. Досліди Герца. Принципи радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та телебачення. Практикум з розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=gmW7w33zX1o
https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0
https://www.youtube.com/watch?v=iFhRXolqCQM&t=386s

2. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 22 і Вправу 22 (3, 6) стор. 126-127 , § 23 і Вправу 23 (2, 3) стор. 134 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 22 (3, 6)
https://www.youtube.com/watch?v=EnJEH4XeetQ&t=45s
https://www.youtube.com/watch?v=7cNeJUAFuUs

Вправа 23 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw
https://www.youtube.com/watch?v=qTHpJWCkvdk

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
     1. При збільшення напруги на конденсаторі коливального контуру на 20 В амплітуда сили струму збільшилася удвічі. Знайти початкову напругу.

     2. Котушку якої індуктивності треба ввімкнути у коливальний контур, щоб при ємності конденсатора 50 пФ одержати частоту вільних коливань 10 МГц.

Готуємось до тематичного оцінювання.

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

12.12.2022
Тема: Практикум з розв’язування задач. Змінний струм. Генератори змінного струму
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 17-19 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 17 (2, 3) стор.99
https://www.youtube.com/watch?v=Aoann4lyY2s
https://www.youtube.com/watch?v=J8nJZYkgF8g

Вправа 18 (5) стор.106
https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo&t=2s

Вправа 19 (1) стор.111
https://www.youtube.com/watch?v=y77HWOwB2pA

4. Для закріплення матеріалу уважно перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=soU1Ya0HrB4

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

05.12.2022
Тема: Вільні електромагнітні коливання в ідеальному коливальному контурі. Формула Томсона. Змінний струм. Генератори змінного струму

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ZvofmUmM4Gc

https://www.youtube.com/watch?v=_U4Ln0eZ2Js

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 18, 19 і Вправу 18 (3) стор. 106 , Вправа 19 (1) стор.111 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/


4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задачі
https://www.youtube.com/watch?v=9Z0LWIHLH48

https://www.youtube.com/watch?v=y77HWOwB2pA&t=117s

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

28.11.2022

Тема: Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що характеризують коливання. Розв’язування задач

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CTpjKEutRiw

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.


3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 17 і Вправу 17 (2, 3) стор. 99 , за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/


4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задачі
https://www.youtube.com/watch?v=tTdat_YjEP4

Вправа 17 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=Aoann4lyY2s&t=31s

https://www.youtube.com/watch?v=J8nJZYkgF8g&t=44s

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

25.11.2022

Тематичне оцінювання
"Електромагнітне  поле"
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:




21.11.2022
Тема: Магнітні властивості речовин. Діа-, пара-, і феромагнетики



1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=UQdmBfuw5sA

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 14-15 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

18.11.2022
Тема: Експериментальна робота № 4
«Вимірювання індуктивності котушки».
Розв’язування задач
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати теоретичні відомості експериментальної роботи стор. 134-135 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи

https://www.youtube.com/watch?v=xKcOQNjB5-k

https://www.youtube.com/watch?v=r1LAppAwHUE

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар перегляньте розв’язування задач
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

Уважно проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач

Вправа 18 (5) стор.106

https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo

Вправа 20 (4) стор.115
https://www.youtube.com/watch?v=njvHew1t2KA

Вправа 21 (3) стор.121
https://www.youtube.com/watch?v=f-ucDnWg7BQ

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net



17.11.2022
Тема: Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Розв’язування задач

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=t0jFJLl42kY

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач

https://www.youtube.com/watch?v=Q5Yi5pp8CHM

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

11.11.2022  
Тема: Сила Лоренца. Розв’язування задач 

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9etz5yh1Xks

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 12 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

5. Підготувати буклет на тему: «Магнітне поле»

Завдання відправляти на мою електронну поштуabv2706@ukr.net

07.11.2022  

Тема: Магнітне поле. Сила Ампера 


1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5cOaV5wZUoo

https://www.youtube.com/watch?v=ThWkJNHnsQU&t=335s

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 10, 11 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 10 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=SLFsp9H_1Jw

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

04.11.2022 
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу

2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах


4. Описати електричний струм у вакуумі.

5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?

6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.

7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?

8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.

9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.

31.10.2022 
Тема: Електричний струм у напівпровідниках. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

19.10.2022 
Тема: Електричний струм у газах. 
Електричний струм у вакуумі 

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

14.10.2022 
Тема: Електричний струм в електролітах. Електроліз. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2

Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

10.10.2022
Тема: Електричний струм в металах. 
Експериментальна робота №3 
«Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу» 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/ 
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F

https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

03.10.2022 
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання
А. Електрохімічний еквівалент                  1. А
Б. Сила струму                                             2. Вт
В. Потужність струму                                 3. В
Г. Електрорушійна сила                              4. кг/Кл

2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням
А. Електричний опір                                  1. U
Б. Електроємність                                       2. ε
В. Діелектрична проникність                    3. C
Г. Напруга                                                    4. R

3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника

4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму

5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?

6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?

7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?

8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.

9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.

29.09.2022 
Тема: Експериментальна робота № 2 
«Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму»
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 50 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

27.09.2022 
Тема: Електрорушійна сила. 
Закон Ома для повного кола. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU

https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY

https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
    Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

19.09.2022 
Тема: Робота і потужність електричного струму. 
Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули та визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 3 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 3 (1, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=P2z7BsUTcFE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну поштуabv2706@ukr.net

12.09.2022 
Тема: Розв’язування задач. Експериментальна робота № 1 «Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників». 

1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 1 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=VIjSKDe1Tzs&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 2 (4,5)
https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=FVabj2BToOE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

2. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 49 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0

https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

05.09.2022 

Тема: Електричний струм. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.


1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=-jJYj73ewd4
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&ab_channel=AlfAlf

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 1,2 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=JxjGTm6rlbk&ab_channel=%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BD%D1%94%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
  У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?


Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар