Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 2,3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw
3. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 4 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
25.02.2021
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. (Сиротюк, Мирошніченко)
§ 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготувати за вибором творче завдання: малюнок, буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU
https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY
https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано30 Ом і 5 А?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
05.11.2020
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
05.11.2020
1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання.
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням.
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
11.11.2020
12.11.2020
26.11.2020
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
22.01.2021
https://www.youtube.com/watch?v=9etz5yh1Xks
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 12 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Підготувати буклет на тему: «Магнітне поле»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=t0jFJLl42kY
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=Q5Yi5pp8CHM
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
12.02.2020
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати теоретичні відомості експериментальної роботи стор. 134-135 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=xKcOQNjB5-k
https://www.youtube.com/watch?v=r1LAppAwHUE
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар перегляньте розв’язування задач
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
Уважно проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 18 (5) стор.106
https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo
Вправа 20 (4) стор.115
https://www.youtube.com/watch?v=njvHew1t2KA
Вправа 21 (3) стор.121
https://www.youtube.com/watch?v=f-ucDnWg7BQ
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 2,3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
Тема: Астрономія та визначення часу. Типи календарів
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw
3. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 4 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. (Сиротюк, Мирошніченко)
§ 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготувати за вибором творче завдання: малюнок, буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
15.10.2020
Тема: Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU
https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY
https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано30 Ом і 5 А?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
05.11.2020
Тема: Експериментальна робота № 2
«Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму»
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 50 за посиланням https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням.
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
Тема: Електричний струм в металах.
Експериментальна робота №3
«Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу»
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Електричний струм в електролітах. Електроліз. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Електричний струм у газах.
Електричний струм у вакуумі
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
15.01.2021
https://www.youtube.com/watch?v=5cOaV5wZUoo
https://www.youtube.com/watch?v=ThWkJNHnsQU&t=335s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 10, 11 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 10 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=SLFsp9H_1Jw
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Магнітне поле. Сила Ампера
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5cOaV5wZUoo
https://www.youtube.com/watch?v=ThWkJNHnsQU&t=335s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 10, 11 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 10 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=SLFsp9H_1Jw
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Сила Лоренца. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9etz5yh1Xks
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 12 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Підготувати буклет на тему: «Магнітне поле»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=t0jFJLl42kY
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=Q5Yi5pp8CHM
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тема: Експериментальна робота № 4
«Вимірювання індуктивності котушки».
Розв’язування задач.
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати теоретичні відомості експериментальної роботи стор. 134-135 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=xKcOQNjB5-k
https://www.youtube.com/watch?v=r1LAppAwHUE
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар перегляньте розв’язування задач
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
Уважно проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 18 (5) стор.106
https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo
Вправа 20 (4) стор.115
https://www.youtube.com/watch?v=njvHew1t2KA
Вправа 21 (3) стор.121
https://www.youtube.com/watch?v=f-ucDnWg7BQ
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар