Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скріншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfphx91L-TzKKXCvcoewa-pAeqT5IU46K-U16T72z9Px0EhWw/viewform
03.11.2020
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання.
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням.
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
04.11.2020
Тема: Електричний струм в металах.
Експериментальна робота № 3 «Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу»
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
https://www.youtube.com/watch?v=wR8Ct5W5xRY&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
https://www.youtube.com/watch?v=wR8Ct5W5xRY&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Електричний струм в електролітах. Електроліз. Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Електричний струм у газах.
Електричний струм у вакуумі
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
17.11.2020
Тема: Електричний струм у напівпровідниках. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
18.11.2020
1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу
2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах
4. Описати електричний струм у вакуумі.
5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?
6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.
7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.
9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу
2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах
4. Описати електричний струм у вакуумі.
5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?
6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.
7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.
9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.
Тема: Предмет астрономії. Зв'язок астрономії з іншими науками. Методи астрономічних досліджень
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3
4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія створення астрономії як науки»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Вивчення нової теми за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Переглянути відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготувати за вибором творче завдання: малюнок, буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) § 3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
Тема: Астрономія та визначення часу. Типи календарів
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw
3. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл. (Сиротюк, Мирошніченко)
§ 4 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Екліптика. Видимий рух Місяця і Сонця.
Місячні і сонячні затемнення
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/04.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DPM_rkkffI0&list=PLc9OjXkFQNJ_f0LCey1fPF8dWi962UlyE&index=11
3. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H8hLaHLEhic&feature=emb_logo
4. Опрацюйте підручник Астрономія 11 кл (Сиротюк, Мирошніченко)
§ 5,6 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Розпочинайте працювати над навчальним проєктом (за вибором: повідомлення, буклет, презентація) на тему: «Місячні і сонячні затемнення».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
15.01.2021
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/11.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=QbBJ7VHWQzU&feature=emb_logo
3. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 19,20 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте буклет тему: "Сонце в нашому житті", "Зірки подібні Сонцю"
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Сонце – найближча зоря
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/11.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=QbBJ7VHWQzU&feature=emb_logo
3. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 19,20 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте буклет тему: "Сонце в нашому житті", "Зірки подібні Сонцю"
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Відстань до зір. Звичайні зорі. Подвійні зорі
1. Опрацюйте тему за посиланнямhttp://astrolekcii.ho.ua/lekcii/12.htm
2. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6BTGgig0TIY
3. Запишіть до робочого зошиту основні поняття та визначення.
4. Перегляньте відеофільми за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw
https://www.youtube.com/watch?v=Z7PJ0--98nY
5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 22,23 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
6. Підготувати буклет на тему: "Сонце в нашому житті", "Зорі. Еволюція зір"
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар