http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/08.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CqGf3Gb7QcU
https://www.youtube.com/watch?v=tKoDzooKQWU
https://www.youtube.com/watch?v=wJAMDrQIpoo
3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1bhmOExRkdYgNGfAP0WkFJ9X1lx5T06xmh0R1FE-KAE0/edit#slide=id.p1
4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті
5. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 13 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm
2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=dJs7YCkXbqE
3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/05.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FCHLzTfJabo
https://www.youtube.com/watch?v=1nsXs7IIhJc
3. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 7,8 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Історія життя Й. Кеплера», малюнок на тему: «Всесвіт моїми очима»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/04.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DPM_rkkffI0&list=PLc9OjXkFQNJ_f0LCey1fPF8dWi962UlyE&index=11
3. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H8hLaHLEhic&feature=emb_logo
4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 5,6 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Розпочинайте працювати над навчальним проєктом (за вибором: повідомлення, буклет, презентація) на тему: «Місячні і сонячні затемнення».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw
3.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 4 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
5. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1
4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm
2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg
3. Переглянути відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1
4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення
6. Підготувати за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm
2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s
3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3
4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html
5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.
6. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет на тему: «Історія створення астрономії як науки»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу
2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів
3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах
4. Описати електричний струм у вакуумі.
5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?
6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.
7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.
9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2
Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F
https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання
А. Електрохімічний еквівалент 1. А
Б. Сила струму 2. Вт
В. Потужність струму 3. В
Г. Електрорушійна сила 4. кг/Кл
2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням
А. Електричний опір 1. U
Б. Електроємність 2. ε
В. Діелектрична проникність 3. C
Г. Напруга 4. R
3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму
5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?
6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?
7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?
8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.
9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU
https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY
https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули та визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 3 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 3 (1, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=P2z7BsUTcFE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 1 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=VIjSKDe1Tzs&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 2 (4,5)
https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=FVabj2BToOE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.
4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0
https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
24.10.2022
Тема: Електричний струм. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-jJYj73ewd4
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&ab_channel=AlfAlf
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 1,2 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=JxjGTm6rlbk&ab_channel=%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BD%D1%94%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
17.10.2022
А) F; Б) u; В) q; Г) r.
2. (0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот
3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ……….
4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума
5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл
6. (0,5 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість 1)Ф
Б)електроємність 2)Кл
В) потенціал 3)В/м
Г) заряд 4) В
7. (0,5 б) Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
A. Сила струму 1)А/м2
B. Робота струму 2)Вт
C. Густина струму 3)А
D. Потужність струму 4)Дж
8. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.
9. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.
10. (1, 5 б) При підключенні лампочки до батареї елементів із ЕРС 4,5 В вольтметр показав напругу на лампочці 4В, а амперметр – силу струму 0,25 А. Який внутрішній опір батареї.
11. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.
12. (1,0 б) В однорідне поле внесли металеву кулю. Чи залишиться поле однорідним поблизу поверхні кулі?
11.10.2022
2. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 43 (6) стор. 256
https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc
Вправу 44 (1, 5, 6) стор. 262
https://www.youtube.com/watch?v=JrCIJ_jPDWE
https://www.youtube.com/watch?v=vG4j3rCLnVs
https://www.youtube.com/watch?v=HKYxEtlvlfc
3. Розгляньте, проаналізуйте і запишіть приклади розв’язування задач
https://docs.google.com/document/d/1upQStx6nQH81LQq8pK3VefrBMd8osmnH60L_CGLAMqc/edit
Готуємось до тематичного оцінювання.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://docs.google.com/presentation/d/17j5Ax4-z_mI5h4CgHJgv8HWP3E3NkseYqZ6_Nx3py8Y/edit#slide=id.p1
2. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs&t=3s
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 44 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули і складіть опорний конспект
«Історія створення конденсаторів», «Застосування конденсаторів в нашому житті й техніці»
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
04.10.2022
https://www.youtube.com/watch?v=cJNWvIxrZ8I&t=1s
2. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 251-256 (§ 43) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
3. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули .
4. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://learningapps.org/display?v=pj3tnc34k17
2. Запишіть в зошиті відповіді
3. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=jkkIUsoiDEY
https://www.youtube.com/watch?v=oRQgXYWsZC0
4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.
5. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 42 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
6. Для закріплення матеріалу перегляньте презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1ogAzYM4184P5Sb6vuDG5pUm6K64WnjHBBNUerL8bg8s/edit#slide=id.p1
7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 42 (2) стор. 250
https://www.youtube.com/watch?v=du3eNSucuAc
8. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Вправу 40 (2) стор. 240
https://www.youtube.com/watch?v=aRNDVlKYmSk
Вправу 41 (1, 2, 4) стор. 244
https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
https://www.youtube.com/watch?v=IXxKbrQA0Ww
https://www.youtube.com/watch?v=vmAwV53ec-s
2. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. На якій відстані один від одного заряди 1 мкКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН?
2. З яким прискоренням рухається електрон у полі напруженістю 10 кВ/м?
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
16.09.2022
Б) внутрішня енергія не змінюється;
В) внутрішня енергія зменшується;
Г) внутрішня енергія збільшується.
2. Під час якого процесу робота газу дорівнює нулю?
А) ізобарного;
Б) адіабатного;
В) ізотермічного;
Г) ізохорного.
3. При ізобарному розширенні газу здійснили роботу 120 Дж. Яким був тиск, якщо об'єм збільшився в 3 рази, початковий об'єм 0,2 м3?
А) 100 Па;
Б) 200 Па;
В) 300 Па;
Г) 400 Па.
4. За один цикл двигун виконує корисну роботу 300 Дж. ККД двигуна 30%. Яку кількість теплоти робоче тіло отримало від нагрівача?
А) 300 Дж;
Б) 700 Дж;
В) 900 Дж;
Г) 1000 Дж.
5. Яку роботу виконує кисень масою 0,16 кг при ізобарному нагріванні на 12 °С?
А) 450Дж;
Б) 500 Дж;
В) 550Дж;
Г) 600 Дж.
У завданнях 3, 4, 5 потрібно показати розв'язання задач, а не обрати одну із відповідей!!!
6. Установіть відповідність між назвами елементів теплових машин та їх призначенням.
A) теплова машина 1. передає робочому тілу певну теплоту.
Б) нагрівник 2. перетворює енергію палива на механічну.
B) охолоджувач 3. здійснює корисну роботу.
Г) робоче тіло 4. відбирає теплоту із оточуючого середовища.
5. відбирає у робочого тіла кількість теплоти.
7. Який ККД ідеальної теплової машини, якщо температура нагрівника дорівнює 357 ºС, а температура холодильника 17 ºС
8. Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного палива на відстані 1200 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 25 м/с.
9. Яку масу льоду, взятого за температури – 10 оС, можна розплавити, виливши на нього свинець масою 100 г? Свинець має температуру плавлення.
13.09.2022
https://www.youtube.com/watch?v=Mbj8NsXPpEA
https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA&t=1s
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 39 і Вправу 39 (3) стор. 234 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 39 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. Яка внутрішня енергія 10 молей одноатомного газу при 27 °С?
2. В ідеальній тепловій машині за рахунок кожного кілоджоуля енергії, одержуваної від нагрівача, виконується робота 300 Дж. Визначити ККД машини і температуру нагрівача, якщо температура холодильника 280 К.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 37, § 38 і Вправу 37 (2,3) стор. 223, 38 (1,2) стор. 228 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 37 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=O2G8wKOmszY
https://www.youtube.com/watch?v=D9Vi7qw-muA
Вправа 38 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=YSfyy07oXeU
https://www.youtube.com/watch?v=Xo5um0-JoBE
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=cn-RwnFr6ic&t=103s
https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. Для закріплення матеріалу уважно подивіться досліди
https://www.youtube.com/watch?v=3Nkc_WXrEFA
4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 36 і Вправу 36 (1,2,4) стор. 220 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
5. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 36 (1,2,4)
https://www.youtube.com/watch?v=SfR6fPdqDAU
https://www.youtube.com/watch?v=ncNqOES111Q
https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA
6. Перевіряємо знання. Тести «Внутрішня енергія». Результат тестування записати в зошит
http://levenia.com.ua/testuvannya/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар