Державний професійно-технічний навчальний заклад "Білоцерківський професійний ліцей"

ГРУПА №11

31.03.2023
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:


03.03.2023
Тематичне оцінювання 
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 


23.01.2023
Тема: Місяць. Планети Земної групи
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/08.htm

2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CqGf3Gb7QcU
https://www.youtube.com/watch?v=tKoDzooKQWU
https://www.youtube.com/watch?v=wJAMDrQIpoo

3. Ознайомтесь з презентацією, проаналізуйте і складіть конспект уроку.
https://docs.google.com/presentation/d/1bhmOExRkdYgNGfAP0WkFJ9X1lx5T06xmh0R1FE-KAE0/edit#slide=id.p1

4. Завдання в кінці презентації виконайте в робочому зошиті

5. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 13 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

16.01.2023
Тема: Загальна характеристика планет Сонячної системи. Земля
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/07.htm

2. Перегляньте відеоурок і відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=pVU2D-OHjXk
https://www.youtube.com/watch?v=crDP_XRap7E
https://www.youtube.com/watch?v=dJs7YCkXbqE

3. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 12 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Історія освоєння і дослідження Сонячної системи», малюнок на тему: «Земля і Космос»

Завдання відправляти на мою електронну адресу
abv2706@ukr.net

16.12.2022
Тема: Геліоцентрична система. Закони Кеплера 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/05.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FCHLzTfJabo
https://www.youtube.com/watch?v=1nsXs7IIhJc

3. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 7,8 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Історія життя Й. Кеплера», малюнок на тему: «Всесвіт моїми очима»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net


14.12.2022
Тема: Екліптика. Видимий рух Місяця і Сонця.
 Місячні і сонячні затемнення
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/04.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DPM_rkkffI0&list=PLc9OjXkFQNJ_f0LCey1fPF8dWi962UlyE&index=11

3. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H8hLaHLEhic&feature=emb_logo

4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 5,6 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Розпочинайте працювати над навчальним проєктом (за вибором: повідомлення, буклет, презентація) на тему: «Місячні і сонячні затемнення».

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

13.12.2022
Тема: Астрономія та визначення часу. Типи календарів. 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw

3.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 4 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

07.12.2022
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням.
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1

4.
Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті»

06.12.2022
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Вивчення нової теми за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm

2. Переглянути відеофільм за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg

3. Переглянути відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1

4.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення

6. Підготувати за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

30.11.2022
Тема: Предмет астрономії. Зв'язок астрономії з іншими науками. Методи астрономічних досліджень
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3

4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет на тему: «Історія створення астрономії як науки»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

29.11.2022 
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу

2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах


4. Описати електричний струм у вакуумі.

5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?

6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.

7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?

8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.

9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.

23.11.2022 
Тема: Електричний струм у напівпровідниках. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

22.11.2022 
Тема: Електричний струм у газах. 
Електричний струм у вакуумі 

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

16.11.2022 
Тема: Електричний струм в електролітах. Електроліз. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2

Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

15.11.2022
Тема: Електричний струм в металах. 
Експериментальна робота №3 
«Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу» 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/ 
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F

https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

09.11.2022 
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання
А. Електрохімічний еквівалент                  1. А
Б. Сила струму                                             2. Вт
В. Потужність струму                                 3. В
Г. Електрорушійна сила                              4. кг/Кл

2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням
А. Електричний опір                                  1. U
Б. Електроємність                                       2. ε
В. Діелектрична проникність                    3. C
Г. Напруга                                                    4. R

3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника

4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму

5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?

6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?

7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?

8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.

9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.

09.11.2022 
Тема: Експериментальна робота № 2 
«Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму»
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 50 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

08.11.2022 
Тема: Електрорушійна сила. 
Закон Ома для повного кола. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU

https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY

https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
    Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

02.11.2022 
Тема: Робота і потужність електричного струму. 
Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули та визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 3 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 3 (1, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=P2z7BsUTcFE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну поштуabv2706@ukr.net

01.11.2022 
Тема: Розв’язування задач. Експериментальна робота № 1 «Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників». 

1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 1 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=VIjSKDe1Tzs&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 2 (4,5)
https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=FVabj2BToOE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

2. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 49 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0

https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

24.10.2022 

Тема: Електричний струм. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.


1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-jJYj73ewd4
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&ab_channel=AlfAlf

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 1,2 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=JxjGTm6rlbk&ab_channel=%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BD%D1%94%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
  У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?


Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

17.10.2022

Тематичне оцінювання
"Електричне поле"
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1.(0,5 б.) Вкажіть літеру для позначення електричного заряду:
А) F; Б) u; В) q; Г) r.

2. (0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот

3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ……….

4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума

5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл

6. (0,5 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість                  1)Ф
Б)електроємність                2)Кл
В) потенціал                        3)В/м
Г) заряд                               4) В

7. (0,5 б) Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
A. Сила струму                      1)А/м2
B. Робота струму                   2)Вт
C. Густина струму                 3)А
D. Потужність струму           4)Дж

8. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.

9. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.

10. (1, 5 б) При підключенні лампочки до батареї елементів із ЕРС 4,5 В вольтметр показав напругу на лампочці 4В, а амперметр – силу струму 0,25 А. Який внутрішній опір батареї.

11. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.

12. (1,0 б) В однорідне поле внесли металеву кулю. Чи залишиться поле однорідним поблизу поверхні кулі? 

11.10.2022

Тема: Розв’язування задач
1. Розгляньте і запишіть в зошит розв’язування задач:
2. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 43 (6) стор. 256

https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc

Вправу 44 (1, 5, 6) стор. 262
https://www.youtube.com/watch?v=JrCIJ_jPDWE
https://www.youtube.com/watch?v=vG4j3rCLnVs
https://www.youtube.com/watch?v=HKYxEtlvlfc

3. Розгляньте, проаналізуйте і запишіть приклади розв’язування задач
https://docs.google.com/document/d/1upQStx6nQH81LQq8pK3VefrBMd8osmnH60L_CGLAMqc/edit

Готуємось до тематичного оцінювання.

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

07.10.2022
Тема: Електроємність. Електроємність плоского конденсатора. З’єднання конденсаторів. Енергія електричного поля. Використання конденсаторів у техніці
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/17j5Ax4-z_mI5h4CgHJgv8HWP3E3NkseYqZ6_Nx3py8Y/edit#slide=id.p1

2. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs&t=3s

3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 44 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули і складіть опорний конспект

5. Підготувати за вибором: повідомлення, буклет, презентація на тему:
«Історія створення конденсаторів», «Застосування конденсаторів в нашому житті й техніці»

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net


04.10.2022
Тема: Речовина в електричному полі. Провідники і діелектрики в електричному полі
1. Переглянути відео-презентацію за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=cJNWvIxrZ8I&t=1s

2. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 251-256 (§ 43) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

3. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули .

4. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

26.09.2022
Тема: Робота під час переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного поля. Різниця потенціалів
1. Перевірте свої знання за посиланням
https://learningapps.org/display?v=pj3tnc34k17

2. Запишіть в зошиті відповіді

3. Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=jkkIUsoiDEY
https://www.youtube.com/watch?v=oRQgXYWsZC0

4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.

5. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 42 за посиланням

https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

6. Для закріплення матеріалу перегляньте презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1ogAzYM4184P5Sb6vuDG5pUm6K64WnjHBBNUerL8bg8s/edit#slide=id.p1

7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 42 (2) стор. 250

https://www.youtube.com/watch?v=du3eNSucuAc

8. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.ne
t

23.09.2022
Тема: Розв’язування задач
1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 40 (2) стор. 240

https://www.youtube.com/watch?v=aRNDVlKYmSk

Вправу 41 (1, 2, 4) стор. 244
https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
https://www.youtube.com/watch?v=IXxKbrQA0Ww
https://www.youtube.com/watch?v=vmAwV53ec-s

2. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
    1. На якій відстані один від одного заряди 1 мкКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН?
    2. З яким прискоренням рухається електрон у полі напруженістю 10 кВ/м?

3. Розпочинайте роботу над навчальним проєктом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

20.09.2022
Тема: Абетка електростатики. Електричне поле. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

16.09.2022
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1. Виберіть правильне твердження, при адіабатному розширенні:
А) робота не виконується;
Б) внутрішня енергія не змінюється;
В) внутрішня енергія зменшується;
Г) внутрішня енергія збільшується.

2. Під час якого процесу робота газу дорівнює нулю?
А) ізобарного;
Б) адіабатного;
В) ізотермічного;
Г) ізохорного.

3. При ізобарному розширенні газу здійснили роботу 120 Дж. Яким був тиск, якщо об'єм збільшився в 3 рази, початковий об'єм 0,2 м3?
А) 100 Па;
Б) 200 Па;
В) 300 Па;
Г) 400 Па.

4. За один цикл двигун виконує корисну роботу 300 Дж. ККД двигуна 30%. Яку кількість теплоти робоче тіло отримало від нагрівача?
А) 300 Дж;
Б) 700 Дж;
В) 900 Дж;
Г) 1000 Дж.

5. Яку роботу виконує кисень масою 0,16 кг при ізобарному нагріванні на 12 °С?
А) 450Дж;
Б) 500 Дж;
В) 550Дж;
Г) 600 Дж.
У завданнях 3, 4, 5 потрібно показати розв'язання задач, а не обрати одну із відповідей!!!

6. Установіть відповідність між назвами елементів теплових машин та їх призначенням.
A) теплова машина          1. передає робочому тілу певну теплоту.
Б) нагрівник                      2. перетворює енергію палива на механічну.
B) охолоджувач                3. здійснює корисну роботу.
Г) робоче тіло                   4. відбирає теплоту із оточуючого середовища.
                                          5. відбирає у робочого тіла кількість теплоти.

7. Який ККД ідеальної теплової машини, якщо температура нагрівника дорівнює 357 ºС, а температура холодильника 17 ºС

8. Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного палива на відстані 1200 км. ККД двигуна 35%. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 25 м/с.

9. Яку масу льоду, взятого за температури – 10 оС, можна розплавити, виливши на нього свинець масою 100 г? Свинець має температуру плавлення.


13.09.2022
Тема: Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Mbj8NsXPpEA
https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA&t=1s

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 39 і Вправу 39 (3) стор. 234 за посиланням

https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 39 (3)

https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
    1. Яка внутрішня енергія 10 молей одноатомного газу при 27 °С?
    2. В ідеальній тепловій машині за рахунок кожного кілоджоуля енергії, одержуваної від нагрівача, виконується робота 300 Дж. Визначити ККД машини і температуру нагрівача, якщо температура холодильника 280 К.


Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

09.09.2022

Тема: Робота в термодинаміці. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Другий закон термодинаміки. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 37, § 38 і Вправу 37 (2,3) стор. 223, 38 (1,2) стор. 228 за посиланням

https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 37 (2,3)

https://www.youtube.com/watch?v=O2G8wKOmszY
https://www.youtube.com/watch?v=D9Vi7qw-muA

Вправа 38 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=YSfyy07oXeU
https://www.youtube.com/watch?v=Xo5um0-JoBE

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

07.09.2022
Тема: Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=cn-RwnFr6ic&t=103s
https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Для закріплення матеріалу уважно подивіться досліди

https://www.youtube.com/watch?v=3Nkc_WXrEFA

4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 36 і Вправу 36 (1,2,4) стор. 220 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

5. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 36 (1,2,4)

https://www.youtube.com/watch?v=SfR6fPdqDAU
https://www.youtube.com/watch?v=ncNqOES111Q
https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA

6. Перевіряємо знання. Тести «Внутрішня енергія». Результат тестування записати в зошит
http://levenia.com.ua/testuvannya/

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар