Тема: Лабораторна робота № 7 «Вимірювання відносної вологості повітря». Практикум із розв’язування задач
1. Перегляньте відеофільм за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=eX_KqapMFnk
2. Виконати лабораторний практикум з виміряними значеннями в робочому зошиті, інструкція за посиланням.
https://docs.google.com/document/d/1x2WiyRaQ93rcZB2lBU_3810qX6juh52wwjyQuh2_-RA/edit
3. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=d1n2PLJ1Tr8
4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 32 і Вправу 32 (1-4) стор. 195 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
5. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.
6. Продовжуємо працювати над навчальним проектом «Значення вологості повітря для живих організмів і рослин» (за вибором презентація, буклет, повідомлення)
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net
Тематичне оцінювання
Тема: «Механіка. Частина 1. Кінематика»
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1. (0.5б)Яким символом позначають переміщення і якою є одиниця переміщення?
A. 𝑣; м/с
B. Ɩ; м
C. s; с
D. s; м
2. (0,5б)Рух, під час якого тіло проходить за однакові проміжки часу різний шлях це - ?
A. Нерівномірний
B. Рівномірний прямолінійний
C. рівномірний рух по колу
D. Поступальним рухом
3. (0.5б)Проміжок часу, протягом якого тіло здійснює один повний оберт називається
A. Частотою обертання
B. Обертовою частотою
C. Періодом обертання
D. Кутовою швидкістю
4. (0.5б ) Матеріальна точка, підвішена на невагомій нерозтяжній нитці, масою і розміром яких можна знехтувати при певних умовах задачі це ?
A. фізичний маятник
B. математичний маятник
C. пружинний маятник
5. (1 бал)Установіть відповідність:
A. Переміщення 1 .Ɩ
B. Шлях 2 .𝑣
C. час 3.s
D. швидкість 4. t
6. (1.5б)Які твердження є правильними?
A. Рух різних точок даного тіла може відбуватися по різних траєкторіях
B. Нерівномірний рух – найпоширеніший серед механічних рухів
C. Під час руху всі точки колеса мотоцикла рухаються поступально
D. У деяких випадках тіло під час руху не змінює свого положення відносно інших тіл
E. Відстань між точками не залежить від вибору системи відліку
7. (1,5 бали)Велосипедист, що рухався рівномірно, проїхав дорогою 1.8 км за 9 хвилин. З якою швидкістю він рухався?
8. (1,5 бали)Мотоцикліст, що рухався рівномірно, проїхав дорогою 3,6 км за 20 хвилин. З якою швидкістю він рухався?
9. (2,5 б)Частота коливань тіла, підвішеного на пружині. дорівнює 0,5 с-1. Чому дорівнює період коливань цього тіла? За який інтервал часу тіло здійснить 15 коливань?
10. (2 бали)Рух двох велосипедистів задано рівняннями: X1= 300+20t і X2=900-10t. Знайти час і місце зустрічі.
Тема: Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ytLpLoYTGEU&ab_channel=%D0%95%D0%B2%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D0%A1%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B0
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення і рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9,10 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=znmxzbza7l4&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Вправа 10 (3, 4)
https://www.youtube.com/watch?v=-HuXaXJ38j0&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=8KiKHegnSic&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Гравітаційне поле. Сила тяжіння.
Перша космічна швидкість. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=VQdqy4ou0PI&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення і рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 11 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 11 (1,5)
https://www.youtube.com/watch?v=br0XYt1Jc0M&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=RvrJwZJTPog&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=VQdqy4ou0PI&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення і рисунки.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 11 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 11 (1,5)
https://www.youtube.com/watch?v=br0XYt1Jc0M&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
https://www.youtube.com/watch?v=RvrJwZJTPog&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Сила пружності. Вага тіла. Сила тертя.
Розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IZZIphd7Qu8&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
https://www.youtube.com/watch?v=o0iA-RXNwE4&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
4. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 12,13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
1. На скільки видовжиться гумовий шнур під дією сили 5 Н, якщо жорсткість шнура 25 Н/м?
2. Обчисліть гальмівний шлях і час гальмування автомобіля, якщо він рухається по прямій горизонтальній ділянці дороги й перед гальмуванням мав швидкість 72 км/год. Коефіцієнт тертя ковзання гуми по бетону 0,8.
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
17.11.2020
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості лабораторної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання лабораторної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи (опишіть дослід, який продемонстровано на відео)
https://www.youtube.com/watch?v=MP4w9Cu79Zo
https://www.youtube.com/watch?v=NHotRz-PogQ
Тема: Лабораторна робота № 3
«Дослідження руху зв’язаних тіл».
Рівновага тіл. Момент сили
1. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор.115 за посиланням https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості лабораторної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання лабораторної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи (опишіть дослід, який продемонстровано на відео)
https://www.youtube.com/watch?v=MP4w9Cu79Zo
https://www.youtube.com/watch?v=NHotRz-PogQ
4 .Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=aRIzIOPUQjg
5. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
6. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 14 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=aRIzIOPUQjg
5. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
6. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 14 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
Тема: Лабораторна робота № 4
«Визначення центра мас плоскої фігури».
Механічна робота. Кінетична енергія. Потужність
1. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор.116 за посиланням https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості лабораторної роботи, опрацювання результатів експерименту.
3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи (опишіть дослід, який продемонстровано на відео)
https://www.youtube.com/watch?v=MRjoaqkFmuM
https://www.youtube.com/watch?v=UtRoApi_MTU
4. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=VihjMd2SOYs
5. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
6. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 15 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 15 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=2KvxN0o1Fcc
https://www.youtube.com/watch?v=x1K-rjxyU0M
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
https://www.youtube.com/watch?v=VihjMd2SOYs
5. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.
6. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 15 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 15 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=2KvxN0o1Fcc
https://www.youtube.com/watch?v=x1K-rjxyU0M
Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net
18.01.2021
https://www.youtube.com/watch?v=Ii8DoralFvo
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 26 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 26 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
5. Підготувати буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Тема: Основі положення молекулярно-кінетичної теорії. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Ii8DoralFvo
2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 26 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/
4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 26 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
https://www.youtube.com/watch?v=m5mANx2qn0Q
5. Підготувати буклет на тему: «Молекулярна фізика»
Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар