Державний професійно-технічний навчальний заклад "Білоцерківський професійний ліцей"

ГРУПА №17

02.03.2023
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfphx91L-TzKKXCvcoewa-pAeqT5IU46K-U16T72z9Px0EhWw/viewform

22.02.2023
Тема: Цікаві факти з астономії. Таємниці Всесвіту
1. Перегляньте відео-презентації за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=AfUTnud2Ojs&t=6s

https://www.youtube.com/watch?v=d0zKaaaXUmQ

https://www.youtube.com/watch?v=VRQnJY3QQ5A

2. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення

3. Продовжуємо працювати над творчим завданням: буклет, презентацію на тему: «Світ Галактик», «Галактика в якій я живу»


Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

15.02.2023
Тема: Світ галактик. Еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті
1. Вивчення нової теми за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/15.htm

2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vIQRBjXVKms

3. Для закріплення матеріалу перегляньте за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=8FSBguhzh2c

https://www.youtube.com/watch?v=AfUTnud2Ojs

4. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 29,30 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. 
Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. 
Готуємось до тематичного оцінювання, повторюєм вивчений матеріал.

7. Продовжуєм роботу над творчим завданням за вибором: буклет, презентацію на тему: «Світ Галактик», «Галактика в якій я живу»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

08.02.2023
Тема: Зоряні скупчення та асоціації. Туманності. Підсистеми Галактики та її спіральна структура
1. Перегляньте відео-презентацію за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=boCNOOJaBSc

2. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 28 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

3. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

4. Продовжуємо працювати над творчим завданням: буклет, презентацію на тему: «Світ Галактик», «Галактика в якій я живу»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

26.01.2023
Тема: Наша Галактика
1. Вивчення нової теми за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/14.htm

2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=t-hFeOhihWU

3. Переглянути відеофільм за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=5G7oYURY3hg
https://www.youtube.com/watch?v=T-S_G5Sz3E4

4. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 27 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготувати за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Світ Галактик», «Галактика в якій я живу»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

19.01.2023
Тема: Змінні зорі. Еволюція зір
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/13.htm

2. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=24TQLmrl02c

3. Запишіть до робочого зошиту основні поняття та визначення

4. Перегляньте відеофільми за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw&t=8s

https://www.youtube.com/watch?v=F2eKm3O9nHQ

5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 25,26 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

6. Підготуйте буклет тему: «Все про зірки»

Завдання відправляти на мою електронну адресу
abv2706@ukr.net

12.01.2023
Тема: Відстань до зір. Звичайні зорі. Подвійні зорі
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/12.htm

2. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6BTGgig0TIY

3. Запишіть до робочого зошиту основні поняття та визначення.

4. Перегляньте відеофільми за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw
https://www.youtube.com/watch?v=Z7PJ0--98nY

5. Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 22-24 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

6. Підготувати буклет на тему: "Сонце в нашому житті", "Зорі. Еволюція зір"

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

22.12.2022
Тематичне оцінювання 
Виконайте завдання, а скриншоти, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxcF6mRLMZXDQrPt3yCg6IAGa2Q2n3jjHKtSkznjXFvay-jA/viewform

21.12.2022
Тема: Геліоцентрична система. Закони Кеплера 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/05.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FCHLzTfJabo
https://www.youtube.com/watch?v=1nsXs7IIhJc

3. 
Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 7,8  за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Історія життя Й. Кеплера», малюнок на тему: «Всесвіт моїми очима»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net


19.12.2022
Тема: Екліптика. Видимий рух Місяця і Сонця.
 Місячні і сонячні затемнення
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/04.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DPM_rkkffI0&list=PLc9OjXkFQNJ_f0LCey1fPF8dWi962UlyE&index=11

3. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=H8hLaHLEhic&feature=emb_logo

4.
Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 5,6 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Розпочинайте працювати над навчальним проєктом (за вибором: повідомлення, буклет, презентація) на тему: «Місячні і сонячні затемнення».

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

16.12.2022
Тема: Астрономія та визначення часу. Типи календарів. 
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/06.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vVgEy9p5utw

3.Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 4 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

4. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

5. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Легенди знаків зодіаку», «Історія створення календарів».

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

16.12.2022
Тема: Небесна сфера. Небесні координати. Сонячний час
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/03.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mq_W8FuSZDk&t=2s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1Hi9bALTdR030HjOFCOuWs_D_sttyHnAsPIzrbKtDeYo/edit#slide=id.p1

4.
Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 3 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: повідомлення, буклет, презентацію на тему: «Моя уява про життя у Всесвіті».

15.12.2022
Тема: Сузір’я. Зоряні карти
1. Вивчення нової теми за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/02.htm

2. Переглянути відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg

3. Переглянути відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1Bf8foae9mul_CKPW2LwgpSeyYM3Uvyhp4BZf8Wvz6bY/edit#slide=id.p1

4.
Опрацювати підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас § 2 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготувати за вибором творче завдання: буклет, презентацію на тему: «Сузір’я»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

13.12.2022
Тема: Предмет астрономії. Зв'язок астрономії з іншими науками. Методи астрономічних досліджень
1. Опрацюйте тему за посиланням
http://astrolekcii.ho.ua/lekcii/01.htm

2. Перегляньте відеофільм за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HjM0wfO4zwE&t=44s

3. Перегляньте відео-презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1LaGPhHod9ZpIOJIzndK8iJ4dUjLwhv6Nrr5SkkfwLOU/edit#slide=id.p3

4. Опрацюйте підручник Астрономія (Сиротюк, Мирошніченко) 11 клас
§ 1 за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1273-astronomiya-11-klas-syrotyuk.html 

5. Запишіть до робочого зошиту основні поняття і визначення.

6. Підготуйте за вибором творче завдання: буклет на тему: «Історія створення астрономії як науки»

Завдання відправляти на мою електронну адресу: abv2706@ukr.net

08.12.2022
Тематичне оцінювання
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 
1. (0,5б)Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
Вільними називаються коливання, які відбуваються в системі…
A. внаслідок дії зовнішньої сили, яка періодично змінюється
B. тільки під дією внутрішніх сил системи
C. тільки під дією сили пружності
D. коли частоти зміни зовнішніх і внутрішніх сил системи збігаються

2. (0,5б)Частота коливань – це ….
A. модуль максимального відхилення від положення рівноваги
B. число повних коливань, здійснених в одиницю часу
C. число повних коливань, здійснених за час 2πс
D. тривалість одного повного коливання

3. (0.5б) Вищі точки хвильового руху називають:
A. хвилями
B. довжиною
C. гребенями
D. западинами

4. (0.5б) Рухи. які точно або приблизно повторюються через певні проміжки часу це
A. електромагнітні коливання
B. коливальний контур
C. хвиля
D. коливання

5. (0.5б ) Матеріальна точка, підвішена на невагомій нерозтяжній нитці це - ?
A. математичний маятник
B. фізичний маятник
C. пружинний маятник

6. (1б) За яки умов у системі можуть виникнути вільні коливання?

7. (1б)Наведіть три приклади тіл, що здійснюють вимушені коливання?

8. (1,5б)Частота коливань тіла, підвішеного на пружині. дорівнює 0,5 Гц. Що це означає? Чому дорівнює період коливань цього тіла? За який інтервал часу тіло здійснить 15 коливань?

9. (2 б) Знаючи, що тіло здійснює гармонічні коливання за законом

х = 0,2 sin ( π/4 t + π/4)

а) визначте амплітуду. циклічну частоту та початкову фазу коливань тіла;
б) обчисліть період і частоту коливань тіла;
в) знайдіть фазу коливань і координату тіла через 1 с після початку відліку часу.

10. (1,5б) Батарею із двох однакових конденсаторів по 0,01 мкФ підключають до котушки індуктивністю 8 мкГн. Визначити період і частоту виникаючих у контурі електромагнітних коливань, якщо конденсатори з’єднані послідовно.

11. (2б) Радіостанція веде передачу на частоті 75 МГц. Знайти довжину хвилі.

06.12.2022
Тема: Електромагнітні хвилі. Властивості електромагнітних хвиль. Досліди Герца. Принципи радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та телебачення. Практикум з розв’язування задач.
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=gmW7w33zX1o
https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0
https://www.youtube.com/watch?v=iFhRXolqCQM&t=386s

2. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 22 і Вправу 22 (3, 6) стор. 126-127 , § 23 і Вправу 23 (2, 3) стор. 134 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 22 (3, 6)
https://www.youtube.com/watch?v=EnJEH4XeetQ&t=45s
https://www.youtube.com/watch?v=7cNeJUAFuUs

Вправа 23 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw
https://www.youtube.com/watch?v=qTHpJWCkvdk

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
     1. При збільшення напруги на конденсаторі коливального контуру на 20 В амплітуда сили струму збільшилася удвічі. Знайти початкову напругу.

     2. Котушку якої індуктивності треба ввімкнути у коливальний контур, щоб при ємності конденсатора 50 пФ одержати частоту вільних коливань 10 МГц.

Готуємось до тематичного оцінювання.

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

29.11.2022
Тема: Практикум з розв’язування задач. Змінний струм. Генератори змінного струму
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 17-19 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 17 (2, 3) стор.99
https://www.youtube.com/watch?v=Aoann4lyY2s
https://www.youtube.com/watch?v=J8nJZYkgF8g

Вправа 18 (5) стор.106
https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo&t=2s

Вправа 19 (1) стор.111
https://www.youtube.com/watch?v=y77HWOwB2pA

4. Для закріплення матеріалу уважно перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=soU1Ya0HrB4

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

24.11.2022
Тема: Вільні електромагнітні коливання в ідеальному коливальному контурі. Формула Томсона. Змінний струм. Генератори змінного струму
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ZvofmUmM4Gc

https://www.youtube.com/watch?v=_U4Ln0eZ2Js

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 18, 19 і Вправу 18 (3) стор. 106 , Вправа 19 (1) стор.111 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задачі
https://www.youtube.com/watch?v=9Z0LWIHLH48

https://www.youtube.com/watch?v=y77HWOwB2pA&t=117s

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

22.11.2022
Тема: Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що характеризують коливання. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CTpjKEutRiw

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 17 і Вправу 17 (2, 3) стор. 99 , за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задачі
https://www.youtube.com/watch?v=tTdat_YjEP4

Вправа 17 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=Aoann4lyY2s&t=31s

https://www.youtube.com/watch?v=J8nJZYkgF8g&t=44s

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

15.11.2022

Тематичне оцінювання
"Електромагнітне  поле"
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:



08.11.2022
Тема: Магнітні властивості речовин. Діа-, пара-, і феромагнетики



1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=UQdmBfuw5sA

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 14-15 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

01.11.2022  
Тема: Експериментальна робота № 4 
«Вимірювання індуктивності котушки».
 Розв’язування задач

1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати теоретичні відомості експериментальної роботи стор. 134-135 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=xKcOQNjB5-k

https://www.youtube.com/watch?v=r1LAppAwHUE

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар перегляньте розв’язування задач
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

5. Уважно проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач

Вправа 18 (5) стор.106
https://www.youtube.com/watch?v=COXfUsjESeo

Вправа 20 (4) стор.115
https://www.youtube.com/watch?v=njvHew1t2KA

Вправа 21 (3) стор.121
https://www.youtube.com/watch?v=f-ucDnWg7BQ

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

27.10.2022  
Тема: Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Розв’язування задач

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=t0jFJLl42kY

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=Q5Yi5pp8CHM

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 13 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

26.10.2022  
Тема: Сила Лоренца. Розв’язування задач 

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9etz5yh1Xks

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 12 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

5. Підготувати буклет на тему: «Магнітне поле»

Завдання відправляти на мою електронну поштуabv2706@ukr.net

24.10.2022  

Тема: Магнітне поле. Сила Ампера 


1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5cOaV5wZUoo

https://www.youtube.com/watch?v=ThWkJNHnsQU&t=335s

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 10, 11 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 10 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=SLFsp9H_1Jw

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

20.10.2022 
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1.Електричний струм в електролітах являє собою напрямлений рух:
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

Ці частинки утворюються внаслідок:
A. йонізації
B. рекомбінації
C. дисоціації
D. електролізу

2. Напрямлений рух яких об’єктів являє собою: електричний струм у напівпровідниках?
A. вільних електронів
B. дірок і вільних електронів
C. вільних йонів і електронів
D. вільних йонів

3. У яких пристроях використовують властивість напівпровідників змінювати свій опір залежно від освітленості?
A. у реостатах
B. у фоторезисторах
C. у термісторах
D. у напівпровідникових діодах


4. Описати електричний струм у вакуумі.

5. Домішкова провідність напівпровідників це - ?

6. Через провідник з площею перерізу 10 мм2 і довжиною 10 м, виготовлений з константану (питомий опір 50•10-8 Ом •м), за 20 с переноситься 20 Кл електрики. Визначити: силу струму в провіднику; густину струму в кожній точці провідника; опір провідника; електропровідність провідника; питому електропровідність константану; напругу на кінцях провідника; напруженість електричного поля в провіднику.

7.У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?

8. Дано електричне коло (мал.1). Визначити силу струму в провіднику. Елементи однакові з ؏= 1,5 В і r = 0,5 Ом кожний. Опір провідників: R1 = R4 = 2 Ом, R2 = 1 Ом, R3 = 3 Ом.

9. Поясніть, чому при послідовному увімкненні двох ламп потужністю 40 і 100 Вт перша горить значно яскравіше за другу.

18.10.2022 
Тема: Електричний струм у напівпровідниках. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7x7IDRT6KuQ&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули, визначення та рисунки.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 9 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 9 (2, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=MkOzjbriJ8c&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=oKE0WLIn2Nk&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

17.10.2022 
Тема: Електричний струм у газах. 
Електричний струм у вакуумі 

1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=IfgS2l3-Nqo&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=Hv5lw9cC2qU&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 7,8 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 7 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=hyJWZcm4JfU&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 8 (3)
https://www.youtube.com/watch?v=uOhm1PCyvpg&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

13.10.2022 
Тема: Електричний струм в електролітах. Електроліз. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

https://www.youtube.com/watch?v=hvCmH9AZRy4&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B049

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 6 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=zB9KzFYBz-I&ab_channel=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%95%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2

Вправа 5 (4)
https://www.youtube.com/watch?v=zp3u2E_6ZwI&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 6 (2)
https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

12.10.2022
Тема: Електричний струм в металах. 
Експериментальна робота №3 
«Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу» 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=yApkqjBP_iQ&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%22%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%9A%22

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 5 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 52 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/ 
5. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

6. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=48-vi0IAf88&ab_channel=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.%D0%90%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%8F

https://www.youtube.com/watch?v=BdBIEv928Jo&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=gr5s8P2Tvx0&ab_channel=volnovchar

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

11.10.2022 
Тематичне оцінювання 
Виконайте в робочому зошиті завдання, 
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу: 

1. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та одиницею вимірювання
А. Електрохімічний еквівалент                  1. А
Б. Сила струму                                             2. Вт
В. Потужність струму                                 3. В
Г. Електрорушійна сила                              4. кг/Кл

2. Установіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням
А. Електричний опір                                  1. U
Б. Електроємність                                       2. ε
В. Діелектрична проникність                    3. C
Г. Напруга                                                    4. R

3. Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму;
Б) обернено пропорційна величині струму;
В) прямо пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна квадрату величини струму
Д) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника

4. Фізична величина, яка характеризує електричне поле на ділянці кола і чисельно дорівнює роботі електричного поля з переміщення по цій ділянці заряду
A. Сила струму
B. Електрична напруга
C. Електричний опір
D. Потужність струму

5. Чому одиниці сили струму, напруги та опору пишуть із великих літер?На честь кого вони названі? Які відкриття зробили ці вчені?

6. Як, на вашу думку, з’єднані лампи в одній вітці ялинкової гірлянди? Для чого в гірляндах застосовують кілька віток ламп?

7. Чому споживачі електричного струму, якими ми користуємося в побуті, зазвичай розраховані на однакову напругу (220 В)?

8. До ділянки кола, яка містить два резистори, подано напругу 24 В. Коли резистори з’єднані послідовно, сила струму в ділянці дорівнює 0,6 А, а коли паралельно, то 3,2 А. Визначте опір кожного резистора.

9. До полюсів джерела струму з ЕРС 4 В підключили лампу опором 8 Ом, у результаті чого в колі встановилася сила струму 0,4 А. Визначте внутрішній опір джерела.

10.10.2022 
Тема: Експериментальна робота № 2 
«Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму»
1. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 50 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

2. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

3. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=bv0cPCPYAN0&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=2TkYNTBdP5w&ab_channel=%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

https://www.youtube.com/watch?v=9kwej9TOZDg&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr. net

06.10.2022 
Тема: Електрорушійна сила. 
Закон Ома для повного кола. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU

https://www.youtube.com/watch?v=lUxPUi5QUmk

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 4 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 4 (1,2)
https://www.youtube.com/watch?v=oq8xZ6wCkRY

https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
    Чи можна увімкнути в мережу напругою 220 В реостат, на якому написано 30 Ом і 5 А?

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

05.10.2022 
Тема: Робота і потужність електричного струму. 
Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач. 
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU&ab_channel=FIZMAT%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули та визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 3 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 3 (1, 3)
https://www.youtube.com/watch?v=P2z7BsUTcFE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну поштуabv2706@ukr.net

29.09.2022 
Тема: Розв’язування задач. Експериментальна робота № 1 «Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників». 

1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправа 1 (2,3)
https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=VIjSKDe1Tzs&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

Вправа 2 (4,5)
https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

https://www.youtube.com/watch?v=FVabj2BToOE&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%86%D1%81%D0%B0%D0%BA

2. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 49 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

3. Записати до робочого зошиту тему, мету, обладнання, теоретичні відомості експериментальної роботи, опрацювання результатів експерименту.

4. Перегляньте всі відео за посиланням, обравши один із варіантів виконання експериментальної роботи, оформіть у робочому зошиті звіт виконання роботи
https://www.youtube.com/watch?v=djDLVIu_ef0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B5%D0%BF%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0

https://www.youtube.com/watch?v=V3B3mfwfPS8&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

28.09.2022 

Тема: Електричний струм. Послідовне і паралельне з’єднання провідників.


1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=-jJYj73ewd4
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&ab_channel=AlfAlf

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення.

3. За підручником «Фізика» для 11 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 1,2 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/11-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2019-rik-24667/

4. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
https://www.youtube.com/watch?v=JxjGTm6rlbk&ab_channel=%D0%9A%D1%83%D0%B7%D0%BD%D1%94%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

5. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачу:
  У скільки разів зміниться опір провідника (без ізоляції), якщо його згорнути навпіл і скрутити?


Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

22.09.2022

Тематичне оцінювання
"Електричне поле"
Виконайте в робочому зошиті завдання,
а відповіді, будь ласка, надсилайте на електронну адресу:
1.(0,5 б.) Вкажіть літеру для позначення електричного заряду:
А) F; Б) u; В) q; Г) r.

2. (0,5 б) Які речовини є хорошими діелектриками?
А)водні розчини лугів
Б)Дистильована вода, гума, папір, дерево
В) метали
Г) водні розчини солей кислот

3. (0,5 б) Продовжіть речення.
Закон Кулона: Сила взаємодії ……….

4. (0,5 б) Які речовини є хорошими провідниками?
А)гас, спирти, ацетон
Б) дистильована вода, скло
В) метали, водні розчини солей кислот, лугів
Г) дерево, папір , гума

5.(1 б) Водяна крапля з електричним зарядом +2.10-8 Кл з'єдналася з іншого краплею, що володіє зарядом +2.10-8 Кл. Заряд утворилася краплі дорівнює
A. +4.10-8 Кл
B. +2.10-8 Кл
C. 0
D. -2.10-8 Кл
E. -4.10-8 Кл

6. (0,5 б)Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
А) напруженість                  1)Ф
Б)електроємність                2)Кл
В) потенціал                        3)В/м
Г) заряд                               4) В

7. (0,5 б) Установіть відповідність між одиницями виміру та фізичною величиною.
A. Сила струму                      1)А/м2
B. Робота струму                   2)Вт
C. Густина струму                 3)А
D. Потужність струму           4)Дж

8. (1, 5 б) Два однакові позитивні заряди перебувають на відстані 10 мм один від одного. Вони взаємодіють із силою 7,2 • 10-4 Н. Визначте заряд кожної кульки.

9. (2 б) У скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії між двома точковими зарядами, якщо відстань між ними зменшити в 2 рази, а модуль кожного заряду збільшити в 4 рази.

10. (1, 5 б) При підключенні лампочки до батареї елементів із ЕРС 4,5 В вольтметр показав напругу на лампочці 4В, а амперметр – силу струму 0,25 А. Який внутрішній опір батареї.

11. (2 б) Конденсатори мають ємності: 5 пФ, 10 пФ, 20 пФ, 25 пФ. Визначити їх загальну ємність при послідовному і паралельному з’єднаннях.

12. (1,0 б) В однорідне поле внесли металеву кулю. Чи залишиться поле однорідним поблизу поверхні кулі?

21.09.2022
Тема: Розв’язування задач
1. Розгляньте і запишіть в зошит розв’язування задач:
2. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 43 (6) стор. 256

https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc

Вправу 44 (1, 5, 6) стор. 262
https://www.youtube.com/watch?v=JrCIJ_jPDWE
https://www.youtube.com/watch?v=vG4j3rCLnVs
https://www.youtube.com/watch?v=HKYxEtlvlfc

3. Розгляньте, проаналізуйте і запишіть приклади розв’язування задач
https://docs.google.com/document/d/1upQStx6nQH81LQq8pK3VefrBMd8osmnH60L_CGLAMqc/edit

Готуємось до тематичного оцінювання.

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

20.09.2022
Тема: Електроємність. Електроємність плоского конденсатора. З’єднання конденсаторів. Енергія електричного поля. Використання конденсаторів у техніці
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентацією за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/17j5Ax4-z_mI5h4CgHJgv8HWP3E3NkseYqZ6_Nx3py8Y/edit#slide=id.p1

2. Перегляньте відео урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs&t=3s

3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 44 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

4. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули і складіть опорний конспект

5. Підготувати за вибором: повідомлення, буклет, презентація на тему:
«Історія створення конденсаторів», «Застосування конденсаторів в нашому житті й техніці»

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net


15.09.2022
Тема: Речовина в електричному полі. Провідники і діелектрики в електричному полі
1. Переглянути відео-презентацію за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=cJNWvIxrZ8I&t=1s

2. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати стор. 251-256 (§ 43) за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

3. Записати до робочого зошиту основні визначення та формули .

4. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет, повідомлення, плакат, малюнок)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

14.09.2022
Тема: Робота під час переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного поля. Різниця потенціалів
1. Перевірте свої знання за посиланням
https://learningapps.org/display?v=pj3tnc34k17

2. Запишіть в зошиті відповіді

3. Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=jkkIUsoiDEY
https://www.youtube.com/watch?v=oRQgXYWsZC0

4. Запишіть до робочого зошиту основні формули і визначення.

5. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 42 за посиланням

https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

6. Для закріплення матеріалу перегляньте презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1ogAzYM4184P5Sb6vuDG5pUm6K64WnjHBBNUerL8bg8s/edit#slide=id.p1

7. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 42 (2) стор. 250

https://www.youtube.com/watch?v=du3eNSucuAc

8. Продовжуємо роботу над навчальним проектом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.ne
t

12.09.2022
Тема: Розв’язування задач
1. Уважно перегляньте, проаналізуйте і запишіть в зошит розв’язки задач
Вправу 40 (2) стор. 240

https://www.youtube.com/watch?v=aRNDVlKYmSk

Вправу 41 (1, 2, 4) стор. 244
https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
https://www.youtube.com/watch?v=IXxKbrQA0Ww
https://www.youtube.com/watch?v=vmAwV53ec-s

2. Самостійно виконайте в робочому зошиті задачі:
    1. На якій відстані один від одного заряди 1 мкКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН?
    2. З яким прискоренням рухається електрон у полі напруженістю 10 кВ/м?

3. Розпочинайте роботу над навчальним проєктом «Вплив електричного поля на живі організми» (за вибором презентація, буклет)

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

08.09.2022
Тема: Абетка електростатики. Електричне поле. Розв’язування задач
1. Для вивчення матеріалу ознайомтесь з відео-презентаціями за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=VdnMCDZzD-8
https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://www.youtube.com/watch?v=HGSFled0ZeA
https://www.youtube.com/watch?v=em42CCD7NvE

2. Зробіть конспект уроку, записавши до робочого зошиту основні формули і визначення і зарисувати зображення електричного поля і його силових ліній
3. За підручником «Фізика» для 10 класу під редакцією В. Бар’яхтар опрацювати § 40, § 41 за посиланням
https://gdz4you.com/pidruchnyky/10-klas/fizyka/vg-bar-yahtar-so-dovgyj-ranok-2018-rik-24045/

Завдання відправляти на мою електронну пошту: abv2706@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар